تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۹۸۹۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهترین تورهای طبیعت گردی ایران در سال 99
 سال 99 بد و شاید غیرقابل‌تحمل شروع شده باشد اما به شما قول می‌دهیم این‌طور نخواهد ماند. قطعاً این وضعیت کرونایی هم می‌گذرد و اوضاع دوباره به روال سابق خود بازمی‌گردد. دوباره همه آن روزهایی که می‌توانستیم بعد از روزها و ماه‌ها کار به تعطیلات و سفر برویم، از راه می‌رسند و بازمی‌رسد آن روزهایی که باید بین تورهای مختلف انتخاب کنیم، کدامشان به شرایطمان و حسی که اکنون داریم، می‌خورند و تا حد زیادی با روحیاتمان تناسب دارند. کایت برای جلوگیری از این مشکل بهترین تورهای طبیعت گردی ایران در سال 99 را برایتان فهرست کرده تا دیگر مشکل انتخاب نداشته باشید. تک‌تک این تورها را می‌توانید با یک برنامه‌ریزی خوب، شرکت کنید و از آن‌ها لذت ببرید و خاطراتی فراموش‌نشدنی برای خودتان به ثبت برسانید. پس غصه چیزی را نخورید و تمرکزتان را بگذارید روی این که کدام‌یک از بهترین تورهای زیر برایتان مناسب‌تر است؟

بهترین تور آفرود

بهترین تور آفرود را اگر می‌خواهید باید سراغش را از کایت بگیرید. درواقع اگر اهل ماجراجویی هستید و می‌خواهید بخشی از زندگی‌تان بعد از قرنطینه و در خانه ماندن را با تزریق هیجان به زندگی‌تان، فراموش کنید، بهتر است سراغ بهترین تورهای آفرود کایت بروید و در مسیرهای ناهموار پیش رویتان با ماشین‌هایی مخصوص رانندگی کنید و لذت و هیجان را بچشید. تور آفرود با ماشین‌های مخصوص و ایمنی که تجهیزات بخصوصی دارند انجام می‌شود و شما بدون هیچ مسئله و مشکلی می‌توانید رانندگی کنید و هیچ خطری هم جانتان را تهدید نخواهد کرد. تجربه لذت‌بخش شرکت در بهترین تورهای آفرود را زمانی خواهید داشت که به صورت گروهی در آن شرکت کنید. البته این نکته هم وجود دارد که اگر قلبتان مشکلی دارد یا سنتان از حد مجاز کمتر است، امکان شرکت در تور آفرود را نخواهید داشت. پس به این نکته توجه کنید و اگر مشکلی نبود، حسابی لذت ببرید.

بهترین تورهای طبیعت گردی ایران در سال 99

بهترین تور طبیعت گردی

بهترین تور طبیعت گردی را اگر تجربه کنید دیگر به هر تور طبیعت گردی معمولی‌ای تن نخواهید داد. کایت انواع مختلفی از بهترین تور طبیعت گردی را برایتان فراهم کرده تا بعد از ایام کرونا با شرکت در آن بتوانید کمی از آب و هوای بهاری لذت ببرید و از مناظری که می‌بینید به وجد بیایید. ایرانمان را که میدانید به کشور چهار فصل بودنش معروف است پس خیلی نگران از دست دادن بهار به خاطر کرونا نباشید. هنوز هم این امکان را خواهید داشت تا از آب و هوایی فوق‌العاده بهره ببرید و ایام بعد از کرونا و تعطیلاتتان را خوشایند و قابل‌تحمل کنید. قیمت بهترین تور طبیعت گردی هم بسته به امکانی که برایتان در نظر گرفته باشد، متفاوت خواهد بود اما طوری است که بتوانید در آن شرکت کنید و تجربه‌ای خاطره‌انگیز داشته باشید.

بهترین تورهای طبیعت گردی ایران در سال 99

بهترین تور رفتینگ

بهترین تور رفتینگ هم می‌تواند انتخاب مناسبی برای بعد از رها شدن از بحران باشد. البته اگر رفتینگ را بشناسید. رفتینگ به‌نوعی قایق مخصوص میگویند که در برخی رودخانه‌های ایران می‌توانید با استفاده از آن‌ها تجربه قایق‌رانی در آب‌های خروشان را به دست بیاورید. البته رودخانه‌هایی که مطمئناً این امکان برایتان فراهم خواهد بود تا از رفتینگ لذت ببرید. بهترین تورهای رفتینگ همان تورهایی است که کایت به شما ارائه می‌کند و تجربه‌ای هیجان‌انگیز برایتان می‌سازد. البته شما اگر فقط یک بار رفتینگ را تجربه کنید امکان ندارد دلتان نخواهد بارها و بارها سراغش بیایید. قطعاً می‌شود یکی از آن تفریحات ثابتی که وقتی مجالش را پیدا کنید، بروید سراغش.

بهترین تورهای طبیعت گردی ایران در سال 99

بهترین تور کویر

بهترین تور کویر یعنی مدینه فاضله آن‌هایی که عاشق کویر و شب‌هایش هستند. قطعاً نمی‌شود دنبال آرامش و فضایی متعالی باشید و کویر گزینه پیش رویتان نباشد. آن هم بهترین تور کویر که می‌تواند لحظاتی منحصر به فرد و خوشایند را رقم بزند. کویر شما را از روزمرگی و مشکلاتتان دور می‌کند و وارد دنیایی پر از شگفتی و سکوت می‌کند. تور کویر از آن تورهای محبوب در سال 99 خواهد شد که بعد از کرونا همه سراغش خواهند رفت تا کمی آرامش بگیرند و از اخبار بد و فاجعه دور شوند. اگر کمی شک دارید شب پرستاره کویر می‌تواند دلتان را ببرد یا نه کافی است عکسی را در گوگل جستجو کنید و ببینید و عاشق آن شوید. وقتی از روی عکس انقدر زیبا نشان می‌دهد، از نزدیک به مراتب حیرت‌انگیزتر خواهد بود. البته به جز سکوت و ستاره، تفریحاتی هم در کویر وجود دارد که می‌تواند امتحانش کنید. مثلاً شترسواری که قطعاً برایتان خاص و متفاوت خواهد بود.

بهترین تورهای طبیعت گردی ایران در سال 99

تور یک روزه

تور یک روزه برای آن‌هایی است که حتی بعد از کرونا هم امکان تفریح زیادی ندارند و باید به سرعت به زندگی و روزمره خود برگردند. این امکان برای شما وجود دارد تا با شرکت در تور یک روزه، برای مدت کوتاهی مشغول تماشای زیبایی‌های اطراف شهرتان شوید و مناظری را ببینید که شما را از مشغله‌تان دور کند و فرصت استراحت ذهنی را برایتان فراهم کند. همچنین می‌توانید به تور یک روزه به چشم یک هدیه نگاه کنید. هدیه‌ای کاملاً باارزش که می‌توانید به کسی که دوستش دارید بدهید و او را به داشتن لحظاتی خوشایند دعوت کنید. از طرفی قیمت مناسبی هم دارد و به کسی که آن را تهیه می‌کند، هیچ فشاری وارد نمی‌شود. کیفیت این تورها هم بسته به هزینه‌ای که برایش می‌کنید، متفاوت خواهد بود اما اطمینان می‌دهیم ارزان‌ترین آن هم از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

بهترین تورهای طبیعت گردی ایران در سال 99

در این مطلب به معرفی بهترین تورهای طبیعت گردی در سال 1399 پرداختیم. در صورتی که می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تورهای طبیعت گردی ایران کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم وارد سایت کایت به نشانی www.kite.ir شده و یا با شماره تماس 02175097700 تماس بگیرید و از کارشناسان کایت اطلاعات تکمیلی را بخواهید.

:
:
:
آخرین اخبار