تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۱۹۸۱۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع هشت‌میلیاردریال تجهیزات بین مدارس استثنایی آبادان و خرمشهر
 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هشت میلیارد ریال تجهیزات آموزشی، خدماتی، توانبخشی و ورزشی روز دوشنبه در دومین مرحله، بین مدارس استثنایی آبادان و خرمشهر توزیع شد.

کورورش مودت بیان کرد: اعتبار تامین این میزان تجهیزات بر اساس تفاهم نامه بین منطقه آزاد اروند و اداره استثنایی آموزش و پرورش خوزستان با عنوان طرح جامع حمایتی انجام گرفته است.

وی افزود:تفاهم نامه طرح جامع حمایتی بین منطقه آزاد اروند و اداره استثنایی آموزش و پرورش خوزستان با اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات مدارس استثنایی شهرستان های آبادان و خرمشهر منعقد شده است که بر اساس آن اعتبار خرید این تجهیزات از سوی منطقه آزاد تامین شده است. 

وی با اشاره به اینکه این تجهیزات شامل وسایل سرمایشی، گرمایشی، وسایل اداری، تجهیزات هوشمند سازی، سمعک، عصای سفید ، وسایل بازی و ورزشی است گفت: در مرحله نخست این تفاهم نامه ۲ میلیارد ریال تجهیزات در بین مدارس استثنایی آبادان و خرمشهر توزیع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد:یک تفاهم نامه جدید بین آموزش و پرورش و منطقه آزاد اروند منعقد شده است که بر اساس آن ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ارتقا، به روز رسانی و تامین فضاهای جدید آموزشی، همچنین افزایش امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مدارس آبادان و خرمشهر در نظر گرفته شده است .

وی گفت: بر اساس این تفاهم نامه ۵۰ درصد این مبلغ را سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان  و ۵۰ درصد آن را منطقه آزاد اروند تقبل کرده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار