تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۹۸۱۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیل بند‌ها ظرف ۲ هفته آینده ترمیم شوند
امید بن عباس با تاکید بر حضور مدیران تا پایان بحران‌های موجود گفت: تمامی سیل بند‌ها در این شهرستان باید ظرف ۲ هفته آینده ترمیم شوند.
  امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: مدیران در زمان بحران باید پای کار باشند و با هرگونه کوتاهی در کار برخورد قانونی خواهد شد.

او افزود: باتوجه به پیش بینی‌های صورت گرفته درخصوص بارش باران‌های قابل ملاحظه در فروردین ماه، باید تمامی سیل بند‌ها ظرف ۲ هفته آینده کاملا ترمیم شده باشند.

بن عباس بیان کرد: باپیش بینی‌های انجام شده، در صورت وارد شدن خسارت مجدد به مردم و غرق شدن زمین‌های کشاورزی در سیلاب، هیچ عذری از سوی مدیران قابل قبول نخواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: امور عشایر و دیگر متولیان از هم اکنون به فکر جابجایی عشایر و روستاییان از حوزه رودخانه‌ها باشند، همچنین دهیاران، بخشداران و شهرداران اطلاع رسانی به موقع، بحران سیل را به درستی کنترل کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول اظهار داشت: متولی امر در زمینه مدیریت سیلاب، ورودی و خروجی سدها، وزارت نیرو و سازمان آب و برق خوزستان است که تمامی دستگاه‌ها موظف به همکاری با آنان هستند.

او تصریح کرد: تا زمان رفع نشدن تمامی بحران ها، همه مدیران دستگاه‌ها و ادارات باید در دسترس و پای کار باشند و با هرگونه کوتاهی و قصور در کار بدون دلیل منطقی، حتما گزارش و برخورد قانونی خواهد شد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار