تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۱۹۸۰۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲ باشگاه ورزشی در اهواز تعطیل شدند
  مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۲ باشگاه ورزشی به دلیل تمکین نکردن به ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در اهواز تعطیل شدند.

افشین حیدری بیان کرد: در راستای پیشگیری از کرونا">ویروس کرونا و حسب ابلاغیه تعطیلی اماکن ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، امروز پس از بازدید میدانی ۲ باشگاه بدنسازی در اهواز پلمب شدند.

وی افزود: پیش از این اعلام کرده بودیم به دلیل پیشگیری از کرونا فعالیت تمامی باشگاه ها باید تعطیل شود لذا به همراه ماموران انتظامی و اماکن از تعدادی باشگاه ورزشی در سطح شهر اهواز بازدید کرده که متاسفانه ۲ باشگاه بدون توجه به ابلاغیه وزارت ورزش مبنی بر تعطیلی باشگاه ها، به فعالیت خود ادامه می دادند که توسط ماموران انتظامی پلمب شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه دا:یکی از این ۲ باشگاه ورزشی علاوه بر تخلف صورت گرفته، به دلیل داشتن مواد نیروزای غیرمجاز، و نداشتن مجوز فعالیت توسط اداره اماکن پلمب شد.

وی افزود: بسیاری از باشگاه ها از ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان استقبال کرده و فعالیت خود را تعطیل کردند که از همکاری آنها کمال تشکر را داریم. اکنون بحث سلامتی جامعه در میان است و اگر باشگاهی مغایر با دستورالعمل رفتار کند به صورت جدی با آن برخورد می شود.

به گزارش ایرنا برابر با ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان، تمامی مسابقات و فعالیت‌های ورزشی برای پیشگیری از انتشار کرونا">ویروس کرونا تا ۱۶ اسفند تعطیل هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار