تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۹۸۰۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باران در شمال، گرد و غبار در جنوب و مرکز خوزستان
 مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی از اواخر وقت روز شنبه در مناطق شمال و شرق و گرد و غبار از روز یکشنبه جنوب، مرکز و غرب خوزستان را در بر می‌گیرد.

به گزارش  اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: از اواخر وقت امروز نفوذ سامانه بارشی سبب بارش باران همراه با رعد و برق در ارتفاعات ، مناطق شمال و شرق خوزستان خواهد شد و  بارش در بقیه نقاط استان پراکنده و خفیف قابل انتظار است.

وی گفت: فردا یکشنبه وزش باد متوسط برای ساعاتی سبب برخاستن گرد و غبار موقت در مناطق جنوبی و مرکزی  و غربی خوزستان می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته آغاجاری با ۲۵.۲ و ایذه با ۶.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان و حداکثر دمای اهواز در این مدت ۲۳.۳ و حداقل ۱۰.۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان روز جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرد: از اواخر شنبه تا اواخر دوشنبه در ارتفاعات شمال، شمال شرق و شرقی خوزستان رگبار، رعد و برق ودر سایر مناطق این استان به صورت پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
هفته گذشته بسیاری از نقاط خوزستان شاهد بارندگی چشمگیری بود که ببیشترین میزان بارندگی در تاراز ۱۵۹، شهر لالی ۷۲.۸، دره بوری (روستایی از توابع بخش مرکزی لالی) ۹۱، حسینیه اندیمشک ۷۲.۷، ایذه ۵۳.۱، گتوند ۵۰.۲، مسجدسلیمان ۴۶.۶، دهدز ۴۴.۸، شوشتر ۴۲.۸، شوش ۳۹.۸، دزفول ۳۷.۳، بستان ۳۶.۵، کشاورزی اهواز ۱۴.۷، فرودگاه اهواز ۱۴.۶، رامهرمز ۱۲.۶، بهبهان ۱۰، امیدیه ۶.۱، آغاجاری ۵.۸، شادگان ۲.۶ و هندیجان ۲.۴ میلیمتر ثبت شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار