تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۹۷۹۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پلمب یک باشگاه ورزشی در اهواز به خاطر عدم رعایت ابلاغیه وزارت ورزش
 معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: یک باشگاه ورزشی به دلیل رعایت نکردن ابلاغیه وزارت ورزش در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا در اهواز پلمب شد.

ابراهیم نصیری اظهار داشت: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و حسب  ابلاغیه تعطیلی اماکن ورزشی توسط اداره کل  ورزش و جوانان خوزستان، امشب پس از بازدید میدانی یک باشگاه بدنسازی در اهواز تعطیل و پلمب شد.

وی با بیان اینکه پیش از این اعلام کرده بودیم به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا فعالیت تمامی باشگاه ها باید تعطیل شوند گفت: امشب به همراه ماموران نیروی انتظامی و اماکن از ۲۰ باشگاه ورزشی در سطح شهر اهواز بازدید به عمل آمد که این باشگاه بدون توجه به ابلاغیه وزارت ورزش مبنی بر تعطیلی باشگاه ها، به فعالیت خود ادامه می داد که توسط ماموران نیروی انتظامی پلمب شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همچنین گفت: خوشبختانه بسیاری از باشگاه ها از ابلاغیه وزارت ورزش استقبال کرده و فعالیت خود را تعطیل کرده بودند که از همکاری آنها کمال تشکر را داریم. در این بین تعدادی که باز بودند تنها یکی ۲ نفر در آنها بود که تذکر دادیم و آنها هم تمکین کرده و درب باشگاه ها را بستند.

وی با بیان اینکه سلامتی آحاد جامعه از جمله ورزشکاران برای ما بسیار مهم است گفت: اکنون بحث سلامتی جامعه در میان است و اگر باشگاهی مغایر با دستورالعمل رفتار کند به صورت جدی با آن برخورد می شود.

برابر با ابلاغیه وزارت ورزش، تمامی مسابقات و  فعالیت های ورزشی در اماکن برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تا ۱۵ اسفندماه تعطیل می باشند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار