تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۱۹۷۶۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی شهرخودرو: توقع از تیم ما زیاد شده است
 مجتبی سرآسیایی گفت: دلیل زیاد شدن هجمه‌ها علیه تیم من را نمی فهمم و دلیل آن می تواند افزایش توقع از شهرخودرو باشد.

مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری این دیدار حاضر شد و اظهار کرد: بازی سختی بود، یک روز سخت را پشت سر گذاشتیم و بازیکنانم فوتبال خوبی را ارائه کردند. بابت تلاش تا لحظه آخر از آن‌ها ممنونم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و تا آخرین ثانیه مسابقه جنگیدیم. به ۲ گل رسیدیم اما می‌شد به گل‌های بیشتری هم برسیم. به تارتار تبریک می‌گویم زیرا تیم خوبی بسته اما ما امروز شایسته پیروزی بودیم. باید در کنار خسته‌نباشید به تمام بازیکنانم، به سیف‌اللهی که برای تیم همه تلاشش را کرد، خسته‌نباشید بگویم. تعویض میلاد سرلک هم صرفا به خاطر تغییر تاکتیک بود.

سرمربی شهرخودرو در خصوص داوری گفت: عملکرد داوری خوب بود و این دیدار صحنه خاصی نداشت.

سرآسیایی گفت: ترکیب دلخواه ما شاید این باشد، اما از بازیکنانی که روی نیمکت هستند، قطعا استفاده می‌کنیم. برنامه بازی‌ها به شدت فشرده و حساس است، هرکدام حکم یک فینال را دارد. غیبت هواداران اتفاق تلخی بود، اما با توجه به اینکه جان و سلامتی هواداران در خطر است، تمکین کردیم‌. کاش لذت این برد را در کنار آنان می‌چشیدیم، انشالله در بازی‌های آینده بتوانیم از حضور هواداران بهره ببریم. باید مساوات برای همه تیم‌ها برقرار باشد، اگر امروز ما هم در مسابقه خانگی، از حضور هواداران محروم شدیم، توقع کوچک ما این است که برای دیدارهای آتی برای سایر تیم‌ها هم به همین شکل باشد. از روزی که کار خود را در قالب کادرفنی آغاز کردیم، با اتفاقات عجیب و غریبی روبه‌رو شدیم. بعد از بازی خارج از خانه با شاهین، هر ۴ روز بازی خارج از خانه به صورت فشرده برگزار کردیم و باید از حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو تشکر کنم که علیرغم وضعیت کشور، شرایط بسیار مناسبی را برای رفت‌وآمد ما فراهم کرد. از آن سو باید از بازیکنانم تشکر کنم که مردانه می‌جنگند و پا پس نمی‌کشند.

وی در خصوص عملکرد بازیکن خارجی تیمش گفت: میرو بازی به بازی بهتر می‌شود و مطمئنم می‌تواند عملکرد خوبی در ادامه کار داشته‌باشد.

سرمربی شهرخودرو در خصوص وضعیت تیمش در آسیا گفت: کمتر کسی فکرش را می‌کرد که بتوانیم با آن شرایط و با برگزاری ۲ بازی خارج از خانه متوالی و سخت، از پلی‌آف سربلند خارج شویم، اما در نهایت کار غیرممکن را ممکن کردیم. به مرحله گروهی رسیدیم و باز هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که به نتایج خوبی دست یابیم. به من گفتند هجمه مقداری زیاد شده، متعجب شدم، هجمه بابت چه چیزی؟ باخت در برابر الهلال؟ باخت در برابر پاختاکور؟ ما باید توقعی منطقی داشته‌باشیم. ما در چه شرایطی پلی‌آف را پشت سر گذاشتیم؟ آیا صعود به مرحله گروهی در شرایطی که از میزبانی محروم شدیم، آسان بود؟ بازی با پاختاکور را لطفا مجددا ببینید، روی یک غفلت گل خوردیم، اما در ادامه ۲ گل آفساید هم خوردیم و بازی را باختیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار