تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۱۹۷۴۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اندیمشک برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی آماده‌است
 فرماندار اندیمشک با تاکید بر اینکه مراحل انتخابات در چهارچوب قانون در این حوزه انتخابیه در حال طی شدن‌است گفت: اندیمشک برای برگزاری انتخاباتی پر شور و حماسی آماده‌است.

  پیمان جهانگیری روز چهارشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان افزود:اینکه عده ای در برخی محافل موضوع مهندسی انتخابات را مطرح می کنند یک مطلب کذب است چرا که شرایط انتخابات به گونه ای است که هر مرحله به صورت کامل و دقیق از سوی هیات نظارت بررسی و رصد می شود و جای هیچ گونه تخلف  وجود ندارد.

وی تصریح کرد:همه شعب اخذ رای مجهز به دستگاه احراز هویت می باشند و هویت هر فرد رای دهنده به طور دقیق محرز می شود لذا موضوع تقلب در انتخابات نادرست است.

جهانگیری امنیت شعب اخذ را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: فضای شهرستان اندیمشک تاکنون ملتهب نبوده و انتخابات روال قانونی را طی می کند. ضمن اینکه به نامزدهای انتخابات توصیه می شود از بیان مطالب تنش زا پرهیز کنند.

وی افزود:مدیران دستگاههای اجرایی موظف اند در امور محوله انتخابات طبق قانون انجام وظیفه کنند ضمن اینکه از حضور در ستادهای تبلیغاتی نامزدها باید پرهیز کنند.

جهانگیری انتخابات در کشور را مظهر دموکراسی دانست و گفت:تمام تلاش و هدف ما برگزاری انتخابات آزاد ، قانونی و سالم و البته پرشور در اندیمشک است و مجموعه مدیریت این شهرستان با رعایت اصل بی طرفی در این زمینه تلاش می کند.

شهرستان اندیمشک یک کرسی نمایندگی مجلس دارد.

۲۳ نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اندیمشک تایید شده و با هم رقابت می کنند.

۱۵۲ شعبه اخذ رای در شهرستان اندیمشک پیش بینی شده است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲ اسفند برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار