تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۱۹۷۱۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تامین آب شرب پایدار برای بیش از ۱۲ هزار نفر در رامشیر
 سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از افتتاح دو پروژه آبرسانی روستایی در رامشیر و بهره مندی بیش از ۱۲ هزار نفر از اهالی روستایی شهرستان از آب شرب پایدار خبرداد.

عادل حرباوی اظهار کرد: با بهره برداری از این دو پروژه آبرسانی روستایی ۱۶ روستای شاوه ها و۱۶ روستای بخش مرکزی با جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند شدند.

وی افزود: برای آبرسانی به ۱۶ روستای شاوه های شهرستان رامشیر ۱۵ کیلومتر خط انتقال و ۱۱ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب کارگزاری شده است.

حرباوی تصریح کرد: ۱۶ روستای شاوه ها ۱۴۵۰ خانوار با جمعیت بیش از ۸ هزار نفر را تحت پوشش دارند.

سرپرست شرکت آبفای روستایی خوزستان با اشاره به پروژه آبرسانی به ۱۶ روستای بخش مرکزی تحت عنوان پروژه آبرسانی روستایی مرزه و ریحانه اظهار کرد: این پروژه با اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات تملک دارایی انجام شده است.

وی عنوان کرد: با بهره برداری از ایستگاه پمپاژ این مجتمع آبرسانی ۱۶ روستا با جمعیت بیش از ۴ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند شدند

حرباوی بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه بیش از ۱۲ هزار نفر از اهالی روستایی رامشیر به آب شرب پایدار و سالم دسترسی پیدا خواهند کرد و در آینده نزدیک رامشیر به شهرستانی تبدیل می شود که کلیه روستاهای آن مشکلی در تامین آب شرب مورد نیاز خود نخواهند داشت.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار