تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۹۷۰۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساختار نظارتی مجلس باید اصلاح شود
 امام جمعه موقت دزفول گفت: رد صلاحیت ۹۰ نفر از نمایندگان کنونی مجلس نشان از معیوب بودن ساختار نظارتی مجلس است که باید اصلاح شود.

 حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: فردی که به عنوان منتخب مردم به مجلس می‌رود ابتدا باید ساختار نظارتی مجلس را اصلاح کند.

وی با بیان اینکه مجلس باید نظارت درونی داشته باشد، گفت: نمایندگان دوره‌های مختلف ساختار درستی را در زمینه مالیات، بیمه و بانک‌ها مشخص نکرده‌اند که باید به این موضوعات رسیدگی شود.

امام جمعه موقت دزفول با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات اظهارداشت: مرکز تحقیقاتی سلطنتی انگلیس که به آمریکا خط می‌دهد یک میز درمورد ایران دارد که تلاش آن مشارکت حداقلی مردم در انتخابات و درنهایت متزلزل کردن پایه دموکراسی ایران است.

وی با انتقاد از تخریب نامزدها با وجود تایید صلاحیت‌ها از سوس شورای نگهبان افزود: مقام معظم رهبری هرگاه احساس می‌کند فردی دارد از قطار انقلاب پیاده می‌شود تمام تلاش خود را برای حفظ او بکار می‌گیرد لذا ما هم باید از افراد حمایت کنیم و نگذاریم از قطار انقلاب و ولایت پیاده شوند.

حجت الاسلام خسروپناه از طرفداران نامزدها خواست به جای تخریب یکدیگر برنامه‌های خود را ارایه دهند و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری مردم باید برای پیگیری بهتر امور باید نمایندگانی انقلابی، شجاع و کارآمد انتخاب کنند.

وی با تاکید بر لزوم رقابت سالم در جریان انتخابات و رفاقت بعد از آن افزود: منتخب مردم هرکس باشد باید حمایت و پشتیبانی شود.

امام جمعه موقت دزفول با اشاره به مشکلات مالیاتی در کشور گفت: کارمندان، معلمان و کارگران با حداقل حقوق باید مالیات پرداخت کنند ولی پزشکان، وکلا و واردکنندگان با درآمدهای کلان، مالیات نمی‌دهند که نشان از ضعف ساختار مالیاتی کشور است.

وی خواستار اصلاح ساختارهای موثر در اشتغالزایی شد و افزود: برخی نا امنی‌ها با وجود تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی و دادستانی هنوز وجود دارد.

حجت الاسلام خسروپناه رکود در آموزش و پرورش دزفول را از مشکلات این شهرستان دانست و گفت: دانش آموزان دزفول در گذشته رتبه‌های برتر کشوری را داشتند ولی افت شدیدی داشته‌اند.

وی با انتقاد از وضعیت ورزش شهرستان دزفول افزود: جوانان ورزشکار ما مشکل دارند و باید برای شرکت در مسابقات از جیب خود هزینه کنند.

امام جمعه موقت دزفول بیان کرد: زمین‌های کشاورزی شهرستان در حال تکه تکه شدن هستند و در تابستان رودخانه دز مشکلات فرهنگی زیادی دارد.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از ایجاد تفرقه قومیتی در شهرستان اظهارداشت: باید به جای تفرقه افکنی، برای جوانان اشتغال ایجاد شود.

حجت الاسلام خسروپناه یکی از امتیازات این دوره انتخابات را وجود نامزدهایی از تمام سلایق دانست و افزود: وحدت برای رفع مشکلات ضروری است.

وی افزود: درد کشور ما اصولگرایی و اصلاح طلبی نیست بلکه اشتغال، رفع مشکلات و دینداری جوانان است.

امام جمعه موقت دزفول با تقدیر از حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضور باشکوه مشت محکمی بر دهان استکبار بود.

سردار سلیمانی همواره بر ولایتمداری تاکید داشت

حجت الاسلام خسروپناه با تبیین شخصیت و مکتب سردار سلیمانی بیان کرد: وصیت نامه این شهید بسیار پرمحتوا بوده و در آن بر ولایتمداری تاکید زیادی شده است.

وی با تاکید بر لزوم مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری افزود: حاج قاسم سلیمانی می‌گوید مقام معظم رهبری مظلوم است.

امام جمعه موقت دزفول انس با شهدا را جزو مکتب سردار سلیمانی دانست و به نقل از این شهید والامقام گفت: امروز قرارگاه حسین بن علی(ع) ایران است و اگر دشمن جمهوری اسلامی را از بین ببرد دیگر حرمی باقی نمی‌ماند.

وی افزود: سردار سلیمانی همواره به شهر خودش کرمان توجه داشت و به مستمندان شخصا رسیدگی می‌کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار