تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۹۷۰۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان :
خون پاک شهدا نهال ایستادگی و ظلم ستیزی را آبیاری می کند
  استاندار خوزستان گفت: خون پاک شهدا نهال ایستادگی ،مقاومت و ظلم ستیزی را آبیاری کرده و جبهه مقاومت را تقویت می کند.

غلامرضا شریعتی پنجشنبه شب در حاشیه آیین چهلمین روز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی کدورت های جزئی را از بین برد و باعث همبستگی و یکپارچگی بین ملت های اسلامی شد .

وی افزود: این شهید والامقام با نثار جان خود باعث تقویت جبهه مقاومت شده و انگیزه جوانان کشورهای اسلامی را برای ایستادگی مقابل استکبار جهانی بیشتر کرد .

استاندار خوزستان ادامه داد: استکبار جهانی به خیال خود با به شهادت رساندن این بزرگ مردان ضربه شدیدی به جبهه مقاومت وارد کرده است اما نمی دانست که به برکت خون این شهدا نهضت جدیدی برای مقابله با تروریسم بین الملل ایجاد شده است .

وی تصریح کرد: ایستادگی ، مقاومت و یکپارچگی جامعه اسلامی روز به روز بیشتر شده و خون این شهدا برکات زیادی در آینده برای ما به دنبال خواهد داشت .

آیین چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و یارانشان پنجشنبه شب با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان ، زعیم حوزه های علمیه خوزستان ، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح، سردار سیاهپوش مسئول نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در بصره ، مسوولان نمایندگی جمهوری عراق در اهواز ، علمای اهل سنت بصره ، عشایر شیعه و سنی بصره و جمعی از مردم ولایتمدار خوزستان در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد .
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار