تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۹۷۰۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۵۰ محل برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در آبادان پیش‌بینی شد
  معاون خدمات شهری شهرداری آبادان گفت: بیش از۵۰ مکان برای تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آبادان درنظر گرفته شده که تعداد این مکان‌ها نسبت به انتخابات‌های گذشته افزایش یافته است.

حسین خلف‌دریس  بیان کرد:این مکان‌ها شامل ۳۲ دیوار بتونی و ۱۸ استیج است که در حاشیه میدان ها و خیابان‌های پرتردد سطح شهر نصب شدند تا زمینه تبلیغات عادلانه‌ی برای نامزدها فراهم شود.

وی افزود:نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آبادان می‌توانند به طور رایگان پوستر و تبلیغات خود را در این مکان ها نصب کنند.

خلف‌دریس گفت: این امکان فقط در مدت زمان قانونی تبلیغات برای تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم است.

وی بیان کرد: در انتخابات سال‌های گذشته نصب پوسترهای تبلیغاتی بر دیوار خیابان‌ها و مکان‌های عمومی آبادان زیبایی شهری را مخدوش کرده و جمع‌آوری آنها هزینه‌ و زمان بسیاری برای شهرداری در پی‌داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان افزود: طبق قانون چسباندن تبلیغات، خارج از مکان‌های پیشبینی شده شهرداری، جریمه داشته و قابل پیگیرد در مراجع قانونی است، لذا ستادهای انتخاباتی و نامزدها به این مساله توجه بیشتری داشته باشند.

با بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان ، در مجموع صلاحیت ۲۲ نفر تایید شد.

آبادان سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم از ۲۴ بهمن آغاز و تا ۲۴ ساعت پیش از دوم اسفند روز برگزاری انتخابات، ادامه دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار