تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۱۹۷۰۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه هزار نفر در ماهشهر برگزاری انتخابات را برعهده دارند
 فرماندار ماهشهر گفت: سه هزار نفر عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در ماهشهر برعهده دارند.

محسن بیرانوند با بیان اینکه ۱۴۷ شعبه اخذ رای برای جمعآوری آرای مردم در حوزه انتخابیه بندرماهشهر در نظر گرفته شده بیان کرد: از این تعداد ۱۲۴ شعبه ثابت و ۲۳ شعبه سیار است. 

وی افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده،تا در دوم اسفند بار دیگر با مشارکت مردم در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی بیفزاییم.

وی با تاکید بر اولویت قرار دادن رعایت اصل بی‌طرفی در اجرا و برگزاری انتخابات، ادامه داد: رعایت دقیق قانون یک اولویت اساسی برای مسوولان اجرایی انتخابات است و در این راستا باید تمام دست‌اندرکاران انتخابات به وظایف خود به طور دقیق بر اساس قانون عمل کنند.

فرماندار ماهشهر گفت:در این حوزه انتخابیه ۳۳ نفر داوطلب ثبت نام کردند که همه آنها از سوی هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند. هیات نظارت بر انتخابات ۱۰ نفر از داوطلبان را تایید کرد. در بررسی شورای نگهبان نیز ۱۶ نفر در این حوزه انتخابیه تایید شدند.

 وی افزود:مردم شهرستان بندرماهشهر در این دوره از انتخابات نیز مانند دوره گذشته با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های اخذ رای حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و جولکی یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد. 

مرکز شهرستان ماهشهر در فاصله ۱۲۰ کیلومتری اهواز قرار دارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار