تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۹۶۹۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم غیور ایران اسلامی آماده مقابله با توطئه دشمنان هستند
  معاون دادستان ویژه روحانیت کل کشور گفت: مردم ایران اسلامی با حضور یکپارچه در راهپیمایی یوم الله بار دیگر ثابت کردند آماده مقابله با توطئه دشمنان هستند.

 حجت الاسلام سید یدالله شیرمردی سه‌شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن آبادان اظهار داشت: راز ماندگاری انقلاب اسلامی الهی بودن حکومت و پشتوانه مردمی آن است.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۱ سال مشکلات زیادی از طرف دشمنان دید اما همه طرح‌های آنها شکست خورد و مردم ایران اسلامی با روحیه دشمن شناسی آماده مقابله با توطئه‌های آنان هستند.

معاون دادستان ویژه روحانیت کل کشور گفت: عوامل متعددی در شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی موثر بودند که نخستین آنها خدامحوری و معنویت است که اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

حجت الاسلام شیرمردی تصریح کرد: این عامل مهمترین رکن پیروزی انقلاب اسلامی بود، زیرا حکومتی غیر از حاکمیت الله نمی‌توانست با این شدت و سرعت به پیروزی برسد.

وی افزود: آنچه که باعث شد کشتی انقلاب با موفقیت در طول چهل و یک سال گذشته مسیر خود را ادامه دهد، وجود رهبران شجاع، دلیر و معنوی همچون امام راحل و مقام عظم رهبری است.

معاون دادستان ویژه روحانیت کل کشور گفت: با تدبیر و هدایت رهبر، انقلاب اسلامی به موفقیت‌های گسترده و ارزشمندی دست یافته است و امروز برای ادامه راه انقلاب جز تبعیت از دژ مستحکم و الهی ولایت هیچ راهی وجود ندارد و هر راهی و هر محوری غیر از محور ولایت باطل و انسان را به رستگاری هدایت نمی‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد وخاطره سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: این فرمانده شجاع، به‌ عنوان مالک اشتر زمان و فرمانده ارشد جبهه مقاومت در مقابل دشمنان بشریت و جریان‌های انحرافی و تکفیری که توسط استکبار جهانی و صهیونیسم در منطقه شکل گرفت بود دفاعی جانانه داشت.

حجت الاسلام شیرمردی تصریح کرد: شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی جنایت هولناکی است که تروریست بودن حاکمان آمریکا را بار دیگر در برابر چشم جهانیان آشکار ساخت.

وی اظهار داشت:ترامپ جرم بزرگی مرتکب شد و حالا حالاها باید تقاص این خون را بدهد، باب جهاد را آنقدر باز خواهیم کرد تا صدای تکبیر و شهادتین از کلیسای واشنگتن شنیده شود.

وی با انتقاد از رهبران آل سعود اظهار داشت: بن سلمان فقط در یک قرارداد با ترامپ قمار باز ۵۰۰ میلیون دلار از پول سرزمین وحی را به دامان یهود و دشمنان قسم خورده اسلام ریخت، بیش از هزار میلیارد دلار پول را از ثروت مردم حجاز و پول حج عمره را در بانک‌های یهود سپرده‌گذاری کردند تا سود آنها را آمریکایی‌ها  ببرند.

معاون دادستان ویژه روحانیت کل کشور گفت:مدرن‌ترین و مجهزترین پایگاه آنها در منطقه را در هم کوبیدیم، آمریکا نتوانست هیچ عکس العملی در برابر حمله موشکی ایران از خود نشان دهد و این مسائلی است که آل سعود باید آن را سرلوحه قرار دهد.

معاون دادستان ویژه روحانیت کل کشور گفت: دولت ایالت متحده با چاپ بیش از ۲۰ ترلیون دلار بی پشتوانه بدهکارترین کشور دنیاست، فرانسه و انگلیس هم جز کشورهای ورشکسته دنیا به شمار می روند.

حجت الاسلام شیرمردی افزود: اگر علم در مریخ هم باشد مردان ایرانی به آن علم دست پیدا خواهند کرد و آن را برای استفاده بشریت رواج خواهند داد اینک بعد از ۴۰ سال تحریم قله‌های پیشرفت و ترقی را پیموده‌ایم.

معاون دادستان ویژه روحانیت کل کشور تحریم را راهی برای پیشرفت در زمینه های مختلف دانست و گفت: ما را به لحاظ دارویی تحریم کردند ولی در تولید دارو جز اولین های جهان هستیم، جز ۱۰ کشور برتر در زمینه هسته‌ای جهان و پنج کشور برتر جهان در نانوتکنولوژی هستیم.

حجت الاسلام شیرمردی افزود: در تحریم هستیم ولی دومین ارتش سایبری جهان هستیم و در آینده نیز فراگیرتر خواهیم رفت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار