تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۹۶۹۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
مجاهدت‌های زیادی در راه پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد
  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه مجاهدت های زیادی در راه پیروزی و سپس حفظ انقلاب اسلامی انجام شده است گفت: مسئولان این نظام در راه خدمت به مردم وظیفه بسیار سنگینی را بر دوش دارند که باید همواره مورد توجه قرار بگیرد.

فاضل عبیات روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اظهارداشت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور مجاهدت‌ها، رشادت و ایثارگری‌هایی است که توسط ملت قهرمان ایران در صفحات تاریخ نقش بسته و رقم خورده است.

وی با بیان اینکه قرار داشتن در راهی که امام خمینی(ره) با دید عالمانه و عارفانه خود برای ما از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام ترسیر کرده ضروری است، افزود: بنابر این خدمت در این نظام، وظیفه‌ای سنگین است که بر دوش ما مسئولان است و باید به بهترین نحو ممکن به آن پرداخته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان همچنین به اربعین شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: در سالی که هفته‌های پایانی آن را پشت سر می‌گذاریم، استان خوزستان با بحران‌های متعددی روبه‌رو بود که مهمترین آن سیلاب در حوزه‌های دز، کرخه و کارون بود.

عبیات ادامه داد: در حالی که سیلاب در حال وارد کردن خسارت‌های زیادی به مردم استان بود اما این سردار پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی بود که در بین مردم این استان حضور پیدا کرد و متواضعانه برای جبران آلام خوزستانی‌ها به خدمت پرداخت.

وی با اشاره به اینکه حضور این سردار در صفحات تاریخ استان خوزستان ماندگار شد، افزود: این سردار رشید اسلام که نامش به اندام مخالفان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی لرزه می‌اندازد توانست با حضور خود در بین مردم قدرشناس استان خوزستان التیام بخش بخش بسیار زیادی از سختی‌های ایام سیلاب باشد.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۱۰۰نقطه شهری  و روستایی در استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم در حال برگزاری است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار