تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۹۶۹۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول: داوطلبان، جامعه را دوقطبی نکنند
امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم رعایت تقوا در ایام انتخابات گفت: داوطلبان انتخابات مجلس از ایجاد تفرقه و دوقطبی در جامعه خودداری کنند.

حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی روز سه شنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقابل آستان متبرک سبزقبا(ع) با بیان اینکه برتری به تقوا است نه قومیت، جناح، قدرت و ثروت افزود: مردم هرگز دست از اتحاد خود برنمی‌دارند.

وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم پای صندوق‌های اخذ رای بیان کرد: باید با حضور حداکثری در انتخابات و لبیک به مقام معظم رهبری، دشمن را مایوس و مانور قدرت ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند.

امام جمعه دزفول افزود: مسوولان، گروه‌ها، جناح‌ها و داوطلبان مجلس، مردم، شهدا و آرمان‌های انقلاب‌ را فراموش نکنند و خدمت بی‌منت را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه داوطلبان نباید با دروغ و وعده‌های غیرقابل تحقق مردم را دلسرد کنند، گفت: نباید برای رسیدن به کرسی مجلس دست به هر کاری زد.

حجت الاسلام قاض دزفولی با تاکید بر لزوم الگوگیری از حاج قاسم سلیمانی که نظام، کشور و ملت را پشتیبانی کرد گفت: مردم نماینده‌ای مومن، شجاع، انقلابی و کارآمد انتخاب کنند.

وی اظهارداشت: مردم باید مراقب نفوذی‌های دشمن، شایعات کذب و فتنه انگیز و فضای مجازی رهاشده باشند زیرا برخی بدنبال دور کردن مردم از مسوولان و چهره‌های انقلابی خدوم هستند.

۲۲ بهمن روز نجات بشریت از طاغوت

امام جمعه دزفول ۲۲ بهمن را روز نجات بشریت از طاغوت دانست و گفت: مردم دزفول  امروز با صلابت و با شکوه به صحنه آمدند و بار دیگر اسلام، انقلاب، ولایت و امام زمان(عج) را یاری کردند.

وی با گرامیداشت شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم و شهید سپهبد سلیمانی، المهندس و یارانشان افزود: مردم ۴۱ سال گذشته را با مقاومت و ایستادگی در برابر توطیه‌های استکبار ایستادند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به معرفی اسلام ناب توسط امام خمینی(ره) بیان کرد: اسلام با ظلم و ظالم سازگاری ندارد و مدافع مظلومان عالم است.

وی حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را لبیک به ولایت و خون پاک شهدا دانست و افزود: دشمن تلاش کرد حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن کمرنگ شود ولی تیرش به سنگ خورد.

امام جمعه دزفول با اشاره به تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم برای مشارکت در انتخابات گفت: دشمن خدا از جایی ضربه می‌خورد که گمان نمی‌برد.

وی با اشاره به پاسخ سردار سلیمانی به یاوه گویی‌های آمریکا افزود: حاج قاسم یک ملت است و با خون پاک خود به تنهایی همه ملت ایران و ملت‌های منطقه را مقابل آمریکای جنایتکار و تروریست قرار داد و اربعین شهادتش با ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مصادف شد.

آستان متبرک حضرت سبزقبا(ع) دزفول امسال هم شاهد اجتماع مردم انقلابی بود که برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب بار دیگر به میدان آمده بودند.
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در دزفول پس از سخنرانی حجت الاسلام قاضی دزفولی در مقابل حرم مطهر حضرت محمدبن موسی الکاظم(ع) - سبزقبا آغاز و با شعار الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و شعار ' ما همه باهم هستیم پشت ولایت هستیم' تا جوار شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دزفول در شهید آباد ادامه داشت.
راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دزفول نسبت به سال‌های قبل از نظر خیل جمعیت و نیز اقشار مختلف مردم شرکت کننده متفاوت تر از سال‌های گذشته بود.

راهپیمایی امسال با اربعین شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی همزمان شد.
اقشار مختلف مردم دزفول در پایان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با اجتماع در جوار شهدا و سر دادن شعار الله اکبر بار دیگر با آرمان‌های شهدا، معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار