تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۹۶۹۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راهپیمایی مردم اهواز در یوم الله ۲۲ بهمن آغاز شد
 راهپیمایی باشکوه مردم متدین و مسلمان اهواز مقارن ساعت ۹ صبح امروز سه‌شنبه در چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از میدان شهدای اهواز آغاز شد.

 جمع زیادی از مردم اهواز از ساعت ها پیش در  میدان شهدا گردهم آمده‌اند تا سایر همراهان به آنان ملحق شوند.

راهپیمایان درحالی که شعار ۲۲ بهمن ماه یوم الله است ، یوم الله، مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل، الله اکبر، لا اله الا الله و... راهپیمایی خود را از میدان شهدا به سمت ابتدای خیابان سلمان فارسی آغاز کردند، این راهپیمایی بناست در چهار راه آبادان اهواز خاتمه یابد.

مردم انقلابی اهواز از دقایق نخست در راهپیمایی حضور دارند و آمده اند تا با حضور مثال زدنی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن رنگ و بوی دیگر به آن ببخشند.

قشرهای مختلف مردم از پیر و جوان، ورزشکاران، دانشگاهیان، کارمندان، کارگران، طلاب و مسئولان دستگاه های مختلف  در این راهپیمایی باشکوه حضور دارند تا در  سالگرد پیروزی انقلاب بار دیگر با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

آنان با سر دادن شعارهایی نظیر ملت ما بیدار است از فتنهگر بیزار است و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بر پایبندی خود به اصول انقلاب اسلامی که امام راحل پایه گذار آن بود، تاکید کردند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۱۰۰نقطه شهری  و روستایی در استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم در حال برگزاری است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار