تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۹۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه اهواز افزایش یابند
  معاون امور عمرانی استانداری خوزستان خواستار افزایش پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی سردار سلیمانی اهواز شد.

  فاضل عبیات روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید فرودگاه‌های خوزستان که در محل این ادارهکل و با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد، بیان کرد: فرودگاه در توسعه استان و کلانشهر اهواز، نقش بسیار مهم و اساسی دارد و می توان فرودگاه را به عنوان یک درگاه ورودی برای مسافرانی دانست که به خوزستان سفر می کنند.

وی ادامه داد: نخستین چیزی که از وضعیت استان در ذهن یک مسافر نقش بسته میشود شرایط و ظاهر فرودگاه است که بر این اساس توسعه و ارتقای ارایه خدمات فرودگاه، برای مدیریت استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: اینکه فرودگاه اهواز در رتبه چهارم بین فرودگاههای کشور قرار گرفته نشان دهنده جایگاه خوزستان در زمینه‌های اقتصادی، صنعتی و دیگر مسایل ملی است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح جامعه فرودگاه اهواز باید ادامه پیدا کند، ادامه داد: در این راستا اقدامات خوبی طی سال‌های اخیر صورت گرفته اما در این رابطه خواستار افزایش پروازهای داخلی و خارجی از این فرودگاه هستیم.

وی افزود: برای ایجاد ملزومات این امر در استان خوزستان آماده همکاری بین بخشی با شرکت فرودگاه‌ها هستیم تا بتوانیم فرودگاه توسعه یافته‌ای را شاهد باشیم.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به ضرورت ساخت فرودگاه جدید اهواز، بیان کرد:تا پیش از بهره‌برداری از این پروژه، باید ارایه خدمات مطلوب در فرودگاه فعلی به مسافران انجام شود.

عبیات در بخش دیگری از این آیین تغییر مدیریت‌ها را امری عادی خواند و گفت: روح مدیریت باید در هر دستگاه‌ اجرایی  استمرار داشته باشد.

وی افزود:  تجارب به دست آمده برای هر مجموعه مدیریتی، سرمایه‌ای با ارزش محسوب می‌شود که باید همواره مورد استفاده قرار بگیرد.

در این آیین سید مهدی رزاز به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‌های خوزستان  معرفی و از محمدرضا رضایی مدیرکل پیشین این فرودگاه تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، مشهد، کیش، ساری، بندرعباس، عسلویه و خارگ مسیرهای پروازی از اهواز و برعکس هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار