تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۱۹۶۹۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده قرارگاه ارتش درجنوب‌غرب: نماز را در قدس اقامه می‌کنیم
  فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب گفت: نماز حماسه وحدت را به زودی با نابودی رژیم صهیونیستی در قدس شریف اقامه خواهیم کرد.

 امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی روز دوشنبه در آیین نماز وحدت نیروهای مسلح در مسجدامیر المومنین (ع) لشکر ۹۲ زرهی اهواز بیان کرد: بهمن سال ۱۳۵۷ رژیم طاغوت آخرین نفس‌های خود را می کشید و دهه نورانی فجر چهره خود را به مردان انقلابی نشان داد.

وی افزود: این پیروزی بزرگ نتیجه سال‌ها مجاهدت مردان و زنان انقلابی بود که با نثار جان خود پرچم مقدس جمهوری اسلامی را برافراشتند.

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ اسلام بود که این موفقیت بزرگ را به تمامی فجرآفرینان تبریک می گوییم.

وی افزود: نیروهای مسلح در راهپیمایی ۲۲ بهمن در کنار یکدیگر اتحاد و همدلی خود را به رخ دشمنان اسلام کشانده و مشت محکمی را بر دهان استکبار وارد می‌کنند.

امیر سرتیپ دوم بیدادی گفت: برگزاری این نماز وحدت، نشانه اتحاد و همدلی میان نیروهای مسلح است و اکنون بیش از هر زمان دیگری به تقویت این وحدت میان آحاد جامعه نیازمندیم.

وی بیان کرد:نیروهای مسلح با تمام ظرفیت و آمادگی خود به عنوان بازوی پرتوان برای نظام جمهوری اسلامی در رکاب مقام عظمای ولایت گام بر می‌دارند و جانفشانی می کنند.

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غربی گفت: امید است بتوانیم تمام توان خود را در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام به کار گرفته و روز به روز بر اقتدار این میهن اسلامی بیفزاییم.

وی همچنین به چهلمین روز درگذشت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش اشاره کرد و یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار