تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۹۶۹۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تبعیت از ولی‌فقیه راه برون‌رفت از مشکلات است
 نماینده ولی فقیه در خوزستان تبعیت از ولایت‌فقیه را راه برون رفت از مشکلات برشمرد و گفت: هرجایی که از ولی‌فقیه تبعیت کردیم توانستیم به موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنیم.

  حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد روز دوشنبه در آیین نماز وحدت نیروهای مسلح در مسجد امیرالمومنین(ع) لشکر ۹۲ زرهی اهواز بیان کرد: ۲۰۰ سال پیش مقابل دو کشور بخش عمده ای از خاک خود را واگذار کردیم اما در دوران هشت سال دفاع مقدس مقابل بیش از ۸۰ کشور حتی یک وجب از این خاک مقدس جدا نشد.

وی افزود: ملت ما در طول ۴۰ سال گذشته با تمام سختی‌ها پشتوانه نظام بوده و روز به روز بر قدرت منطقهای و جهانی ما افزود شده و دشمن گمان نداشت که پس از این همه سال تحریم و تهدید پایگاه نظامی اش مورد هدف قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امام خمینی(ره) در آن زمان فرمودند که نخستین ناوگان نظامی آمریکا به محض ورود به خلیج فارس مورد هدف قرار گیرد اما به فرمایش امام عمل نکردیم ولی پس از شهادت سردار سلیمانی همان فرمان امام را با سال‌ها تاخیر به نوعی دیگر اجرا کردیم.

وی ادامه داد: هدف قراردادن پایگاه نظامی آمریکا در عراق نه تنها خسارت‌هایی برای آنها به دنبال داشت بلکه هیمنه آمریکا را در منطقه لگدمال کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: مردم ایران اسلامی در تمامی صحنه های انقلابی در کنار ولی فقیه خود ایستاده اند و در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نیز بار دیگر به میدان آمده و انزجار خود را نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانشان نشان خواهند داد.

وی همچنین بر اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود:رهبر معظم انقلاب سال‌هاست شعار اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده‌اند و اکنون با توجه به تمام سختی‌هایی که گذرانده و پیش رو داریم، یکی از راه‌های اصلی و موثر در برطرف شدن مشکلات است.

امام جمعه اهواز ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه باید شرکت ها ، کارخانه‌ها و تولیدی‌های غیرفعال را فعال، و زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم کنیم‌.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار