تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۹۶۹۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان برای حضور حماسی در راهپیمایی۲۲بهمن
 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با صدور بیانیه‌ای آحاد مردم شریف ، مومن ، انقلابی و شهید پرور خوزستان را به حضور باشکوه و حماسی در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کرد.

  در این بیانیه که روز دوشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا خوزستان قرار گرفت آمده است:"اکنون که در آستانه چهل و دومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب و عطر شهادت و رشادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی به مشام همه آزادگان و عدالت جویان می رسد ، بار دیگر شاهد حضور باشکوه خردمندانه امت اسلامی به ویژه مردم غیور و دلاور خوزستان خواهیم بود؛ بی شک این حضور کید دشمنان و منافقان را نقش برآب می نماید و زمینه‌ساز خدمت رسانی مسوولان نظام اسلامی خواهد شد".
شورای هاهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در این بیانیه از مردم بصیر، بزرگ و آگاه خوزستان و تـمامی گـروه‌ها ، احـزاب و تشکلهای وفـاداربه آرمان های انـقلاب اسـلامی دعـوت کرد تا بار دیگر حضـور حماسـی ، انـقلابی و آمیخته با بـصیرت خود در صحنۀ آوردگاه راهپیـمایی  ۲۲ بهمن ‌، شکوه وحدت و همبسـتگی حضور ملی ، عزت و عظمت و اقتدار خویش را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های بلنـد بنـیانگـذارکبیر انـقلاب اسـلامـی، حضرت امام خمینی (ره)،شهدا و رهبرمعظم انقلاب مدظله العالی تـجـدیـد بیـعت کنند".
به گزارش ایرنا در ادامه اعلام آمادگی برای حضور یکپارچه در همایش ملی ۲۲بهمن،  قرارگاه مقدم کربلا در جنوب ، قرارگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب غرب کشور ، نیروی انتظامی ، آموزش و پرورش ، مرزبانی ، دادگستری استان ،کارکنان تامین اجتماعی ، و بزرگان اقوام و طوایف خوزستان با صدور پیام های جداگانه ای مردم همیشه در صحنه خوزستان را به حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.
بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ، راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در اهواز از ساعت ۹.۳۰صـبح فردا از میدان شهدا - خیابان آزادگان - خیابان سلمان فارسی - چهارراه آبادان برگزارمی‌شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به خبرنگار ایرنا گفت:راهپیمایی عظیم و حماسی ۲۲ بهمن در بیش از ۷۰شهر و بخش خوزستان برگزار می شود.
حجت الاسلام علیرضا قربانی افزود: سخنران راهپیمایی ۲۲بهمن در کلانشهر اهواز آیت اله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار