تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۹۶۹۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پنج طرح درمانی در اهواز بهره‌برداری شد
  رییس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت اله طالقانی اهواز گفت: همزمان با ایام دهه فجر، پنج طرح درمانی در این بیمارستان روز دوشنبه به بهره‌برداری رسید.

پیمان نجاتی بیان کرد: بخش توانبخشی این بیمارستان با مساحت ۵۶۷ متر مربع دارای ۱۶ اتاق و هفت تخت، و بخش زنان، زایمان و نوزادان با یک هزار و ۲۹۰ متر مربع مساحت، ۱۷ اتاق و ۱۵ تخت به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: درمانگاه دندانپزشکی با ۱۵۰ متر مربع، ۱۲اتاق و سه یونیت، درمانگاه چشم با ۱۵۰ متر مربع و بخش و اتاق عمل چشم با یک هزار و ۲۹۰ متر مربع، هفت اتاق، ۱۴ تخت و۲ اتاق عمل از دیگر طرحهای این بیمارستان بود که بهره‌برداری شد.

نجاتی ادامه داد: برای راه اندازی این طرح ها ۴۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

مهر سال ۹۷ ساختمان جدید بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر وقت بهداشت, درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز تنها مرکز تخصصی و فوق تخصصی در جنوب غرب کشور ایران است که در زمینه درمان، مراقبت ایمن و با کیفیت بالای سوختگی، جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز فعالیت می‌کند.

این مرکز در سال ۱۳۴۳ تاسیس شد  و در سال ۱۳۵۸  فعالیت خود را در زمینه درمان بیماران سوختگی آغاز کرد  و در سال ۱۳۹۷ به ساختمان جدید خودانتقال یافت.

در این مرکز پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص در زمینه جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، قلب و عروق، اطفال، پوست و مو، جراحی عمومی، داخلی، عفونی، چشم، دندانپزشکی، روانپزشکی، بیهوشی با استفاده از آخرین تکنیک ها، مواد و تجهیزات به روز دنیا و نیروی انسانی متخصص، متعهد، مجرب و آموزش دیده در زمینه  سوختگی، استفاده از پانسمان نوین در درمان  زخم سوختگی و دیابت، اعمال زیبایی و ترمیمی  عهده دار پوشش خدمات درمانی در خوزستان، استان های همجوار و کشورهای همسایه است.
این بیمارستان با ۱۱۰ تخت مصوب و ۹۴ تخت فعال در زمینی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع زیربنا و بیش از ۵۰۰ کارمند درمانی و غیردرمانی و ۴۵ پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص در ۶ طبقه فعال است.

:
:
:
آخرین اخبار