تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۹۶۹۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهید سلیمانی مانعی برای شکل‌گیری مرزهای جهانی رژیم صهیونیستی بود
 رییس مجمع عالی بسیج خوزستان گفت: سپهبد شهید سلیمانی مانعی برای شکل‌گیری مرزهای جهانی‌ رژیم جعلی صهیونیستی بود و توطئه‌های آنها را برای حاکمیت بر منطقه خنثی کرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام میر احمد رضا حاجتی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: در ۴۱ سال گذشته شاید تلخ ترین حادثه ایران، شهادت این سردار رشید اسلام بود که خود پارسال از شهادتش خبر داده بودند و مصادف شدن چهلم شهادت این شهید والامقام با روز ۲۲ بهمن بی شک اتفاقی نیست.

وی افزود: افرادی که شهید سلیمانی و شخصیت و آرمان های این شهید والامقام را می شناسند، بی شک بر اسرار نظام اسلامی واقف می شود که چرا سردار سلیمانی مورد هدف قرار گرفت و این نیاز به تفکر دارد.

وی با بیان اینکه یک موسسه تحقیقاتی آمریکایی در گزارشی می‌نویسد ترور سردار سلیمانی با هیچ کدام از منافع آمریکا سازگار نبوده است گفت: دموکرات‌ها و جمهوری خواهان اگرچه باهم تفکرات متفاوتی دارند اما بر سر ترور سردار سلیمانی وجه مشترک داشتند.

وی ادامه داد: بی شک صهیونیست‌ها پشت پرده این ترور بود چرا که یکی از اهداف اصلی آنها این بود که بیتالمقدس را به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی معرفی کنند و سردار سلیمانی را مانعی برای این اقدام شوم می دانستند.

حجت الاسلام حاجتی بیان کرد: شهید سلیمانی برای انقلاب اسلامی یک راهبردی منطقه ای و جهانی ترسیم کرده بود و واشنگتن پست او را قدرتمندترین مرد خاورمیانه معرفی کرده بود.

وی ادامه داد: با وجود سردار سلیمانی، تمامی نقشه های چندین ساله آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی در منطقه نقش بر آب شده است.

رییس مجمع عالی بسیج خوزستان گفت: در ۳۰ سال گذشته رسانه های غربی نوشتند که دکترین ولایت فقیه دکترین بدون مرز است و قدرتی ماورای دولت‌های ملی است و می تواند اعمال قدرت کند.

وی با بیان اینکه اکنون ایران اسلامی به سه ضلع قدرت علم ، سیاست و نظامی رسیده است و باید در اقتصاد تلاش کنیم افزود: ایران اکنون جزو ۱۰ کشور فناوری هستهای و چهارم فناوری، اول منطقه در منابع لیزر و یکی از هفت قدرت نظامی جهان است.

وی ادامه داد:کشور ما اگرچه مشکلاتی دارد اما سرپای خود ایستاده و قابل مقایسه با پیش از پیروزی انقلاب نیست؛ بی شک همانگونه که در قدرت دفاعی ، دستاوردهای نظامی و علمی به موفقیتهایی دست پیدا کردیم در زمینه اقتصاد نیز میتوانیم از شرایط سخت خارج شویم.

رییس مجمع عالی بسیج خوزستان گفت:  انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب جهانی است و قاسم سلیمانی ها متولد شدند و دشمنان ما مقابل هوشیاری و بیداری مردم کاری از پیش نخواهند برد.
:
:
:
آخرین اخبار