تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۹۶۸۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش ۴۰۰هزار تومانی شامل معلمان جدید نمی‌شود
 وزیر آموزش ‌و پرورش گفت: افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی طبق قانون برای معلمان ماده ۲۸ محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش ‌و پرورش اظهار کرد: افزایش حقوق معلمان طبق سایر کارکنان دولت صورت می‌گیرد که از ابتدای سال اعمال شده است و افزایش دیگری بابت رتبه بندی معلمان داریم که از مهر ماه اعمال و برای همه معلمان واجد شرایط پرداخت شده است.  

وی در رابطه با افزایش حقوق ۴۰۰هزار تومانی برای معلمان ماده ۲۸ آزمون استخدامی سال گذشته که از مهر ۹۸ وارد آموزش و پرورش شده‌اند، بیان کرد: همه پرداختی ها براساس مصوبات دولت می‌باشد و این افزایش حقوق مربوط به سنوات خدمت است که طبق قانون برای کسانی که تازه شروع به خدمت کرده اند شامل نمی‌شود. 

وزیر آموزش ‌و پرورش گفت: مشکلی برای عیدی دانشجو معلمان پیش آمده بود که این مشکل برطرف شد و پاداش آخر سال برای این گروه از فرهنگیان پرداخت خواهد شد. 

حاجی میرزایی در رابطه با معوقات فرهنگیان تصریح کرد: میزان مطالبه معلمان حق‌التدریس ۱۸۰۰ میلیارد تومان است که تلاش می‌کنیم تا قبل از پایان سال پرداخت شود.

وی در رابطه با آزمون استخدامی معلمان گفت: سعی می‌کنیم در اردیبهشت ماه سال ۹۹ نیز آزمون دیگری برای این منظور برگزار کنیم.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار