تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۹۶۸۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عشایر حمیدیه، همراه و پشتیبان همیشگی ولایت فقیه
فرماندار حمیدیه گفت: عشایر ولایمتدار این شهرستان همراه و پشتیبان همیشگی ولایت فقیه در تمام دوران انقلاب اسلامی بوده و هستند.

  شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در نشست با جمعی از بزرگان عشایر و معتمدین شهرستان گفت: عشایر پشتیبان همیشگی مقام معظم رهبری در تمام دوران انقلاب هستند.

او با اشاره به نقش معتمدین و سران عشایر در جامعه بیان داشت: برای ایجاد وحدت در شهرستان باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

هاشمی به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: هرجا بزرگان طوایف و معتمدین شهرستان حضور پررنگ در صحنه دفاع از ارزش‌ها داشته اند، نتیجه‌ای جز موفقیت و سربلندی برای کشور به همراه نداشته است.

این مقام مسئول در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور عزیزان در این نشست، اظهار کرد: عشایر شهرستان حمیدیه با وجود ارتباطی که با دستگاه‌های نظام جمهوری اسلامی دارند، همراه و پشتیبان همیشگی ولایت فقیه در تمام دوران انقلاب اسلامی بوده و هستند.

در این نشست سادات، سران عشایر و معتمدین شهرستان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، آمادگی خود را جهت حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار