تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۹۶۸۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز
  محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به محل برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن از سوی فرمانداری اهواز اعلام شد.

 راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، از میدان شهدا به سمت خیابان سلمان فارسی تا چهارراه آبادان برگزار می‌شود که در پی آن محدودیت‌های ترافیکی در شهر اهواز اعمال شده است.

بر اساس این گزارش، محدودیت ترافیکی از میدان مولوی به سمت پل چهارم  مسیر جایگزین از امانیه بلوار تخت سلیمان به سمت پل کابلی مسیر غرب به شرق خواهد بود.

همچنین خیابان‌های منتهی به خیابان سلمان فارسی غربی و شرقی از سمت شمال و جنوب مسدود و مسیر جایگزین آن از خیابان زند مسیر شرق به غرب و غرب به شرق تعیین شده است.

این گزارش می‌افزاید: خیابان ۲۴ متری از میدان شهدا به سمت سه راهی آزادگان  بسته و  مسیر جایگزین، بلوار ساحلی شرقی خواهد بود.

خیابان ۳۰ متری (شریعتی) نیز از چهارراه زند به سمت تقاطع سلمان فارسی تا تقاطع امام خمینی (ره) خیابان شریعتی اهواز در مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب بسته و مسیر جایگزین آن بلوار ساحلی شرقی اعلام شده است.

بلوار آیت الله بهبهانی از تقاطع پاداد تا تقاطع کیکاووس در مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب بسته و مسیر جایگزین خیابان پیروزی تعیین شده است.

این گزارش در ادامه می‌افزاید: خروجی بلوار ساحلی از سمت بانک صادرات و هتل پارس به سمت خیابان آزادگان بسته ، و مسیر جایگزین بلوار ساحلی شرقی از مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال است.

محدودیت ترافیکی در خیابان طالقانی به سمت میدان شهدا و مسیر جایگزین خیابان زند مسیر شرق به غرب و غرب به شرق خواهد بود.

همچنین خیابان ۲۴ متری از خیابان مصطفایی تا میدان شهدا در مسیر شمال به جنوب بسته و مسیر بلوار ساحلی شرقی به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار