تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۹۶۲۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جذب بیش از ۵ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در خوزستان
مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: امسال ۵ هزار و ۷۰۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در مناطق مختلف استان جذب شدند.
 کوروش مودت مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان خوزستان  گفت: باتوجه به وظیفه‌ای که بر دوش آموزش و پرورش برای شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل قرار دارد و حمایت خای غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، شناسایی این دانش آموزان به تمامی و نواحی ابلاغ گردید.

او افزود: پارسال ۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر از این دانش آموزان در مناطق مختلف شناسایی شدند که موفق شدیم ۵ هزار و ۷۰۰ نفر آن‌ها را جذب نماییم و اختتامیه این مراسم نیز برگزار گردید.

مودت تصریح کرد: براساس برنامه ریزی‌های فرهنگی انجام شده اجازه نمی‌دهیم بدلیل مسائل فرهنگی، فقر، فوت، ازدواج، مهاجرت و یا دوری از مراکز آموزشی دانش آموزی از تحصیل باز بماند.

این مقام مسئول اظهار داشت: اعتبارات موردنیاز برای شناسایی و بازگشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل دریافت شده و امسال نیز این طرح ادامه خواهد داشت.

به گفته مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان خوزستان، بیش‌ترین بازمانده‌های از تحصیل در مقطع ابتدایی هستند و تعداد دختران از پسران در برخی مناطف بیش‌تر است.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار