تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۹۶۲۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده اتحاد و اقتدار ملت است
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده اتحاد و اقتدار ملت ایران است.
 امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در دومین جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر، گفت: امسال هم همانند سال های گذشته دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را هرچه باشکوه تر برگزار خواهیم نمود.

او افزود: به کوری چشم دشمنان جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در سراسر کشور و در پایتخت مقاومت ایران ، دزفول با حضور پر شور مردم برگزار می کنیم.

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده اتحاد و اقتدار ملت است

بن عباس با بیان اینکه حضور گسترده مردم دشمن را متحیر کرد، اظهار داشت: امیدواریم مانند ۴۱ سال گذشته که مردم جانانه از انقلاب حفاظت کرده‌اند، اکنون نیز برای ادامه و با قدرت مسیر انقلاب را همراهی کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول بیان کرد: برنامه ریزی های مراسم یوم الله ۲۲ بهمن باید به گونه ای برگزار شود که افراد با روحیه ای شاد و بصورت خانوادگی در آن شرکت نمایند.

این مقام مسئول ادامه داد: برای ایجاد برنامه هایی متنوع و پربار باید از تمامی ظرفیت ها استفاده شود، و با ایجاد امنیت و پشتیبانی مناسب از برنامه ها فضای شاد و مفرحی تشکیل شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده اتحاد و اقتدار ملت است

او تصریح کرد: هرجا مردم حضور داشته‌اند نظام در معادلات بین‌المللی با اقتدار ظاهر شده که نمونه بارز آن حضور میلیونی مردم در آیین تشییع سردار سلیمانی بود.

امید بن عباس درخصوص برنامه‌های دهه فجر اذعان داشت: این برنامه‌ها باید روحیه نشاط و امید را در جامعه زنده کنند تا ضمن حفظ وحدت و انسجام، شور و نشاط انتخاباتی در جامعه حاکم شود.

او با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب اتحاد بیشتر مردم کشور می شود، گفت: بخشداران هم نسبت به تشکیل ستاد دهه فجر در بخش ها اقدام نمایند و شهرداران نیز با همکاری بخشداران هماهنگی های لازم را جهت فضاسازی ها انجام دهند.

بن عباس اظهار داشت: باید تمام توان مدیران دستگاه ها و استفاده از ظرفیت های موجود، در جهت برگزاری مراسمی در شان نظام و مردم به کار گرفته شود.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار