تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۹۶۰۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برپایی رزمایش اقتدار و امنیت در اندیمشک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: به مناسبت ۴۰ سالگی شجره طیبه بسیج رزمایش مدافعان حریم ولایت برگزار شد.

  سرهنگ پاسدار احسان کریم‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: دومین مرحله از رزمایش ۴۰ سالگی اقتدار بسیج با رمز یا زهرا (س) در منطقه عمومی رزمایش حوالی جسر نادری شهرستان برگزار شد.

او با بیان اینکه هدف از اجرای رزمایش اجرای تمرینات تاکتیکی و آمادگی‌های گردان‌های دفاعی و بیت المقدس جهت مقابله با هجوم و هرگونه تهدید خارجی و مقابله با هلی‌برد، مقابله کمین دشمن و دفاع ثابت منطقه‌ای آتش و حرکت است افزود: اجرای صبحگاه و کلاس‌های بصیرتی و عزاداری به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه بوده که در قالب رزمایش به مدت ۳۶ ساعت با حضور ۳ گردان از گردان‌های بیت المقدس اجرا گردید.

کریم پور با اشاره به اینکه رزمایش امداد و نجات با حضور گردان کوثر بسیج جامعه زنان و خواهران بسیجی برگزار گردید عنوان کرد: بسیجیان ثابت کرده‌اند همیشه در مقابل دشمنان خارجی و داخلی آماده زرم و تقابل هستند و تا آخرین قطره‌ی خون با دشمنان مبارزه خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ادامه داد: تحریم، سردار شاهوارپور و شهادت فرمانده حوزه مقاومت در دارخوین شادگان همه نشان از ضعف، خواری و پستی آمریکا، آمریکایی‌ها و عمال‌های آمریکایی دارد و شهادت پاداش و اجر تلاش‌های بی وقفه سردار شهید سلیمانی است، او با شهادتش انقلابی برپا کرد و به تمام دنیا فهماند که انقلاب زنده است.


مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار