تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۹۵۹۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان برابر حریفش مغلوب شد
 تیم فوتبال آویسا خوزستان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بانوان برابر حریفش شهرداری بم مغلوب شد.

  تیم‌های آویسا خوزستان و شهرداری بم روز جمعه در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۶ بر یک به سود نماینده بم به پایان رسید.

تیم آویسا در حالی به مصاف حریفش رفت که از سیزده بازی گذشته خود ۱۱ باخت، یک برد و یک تساوی کسب کرده بود اما تیم شهرداری بم تمام بازی های خود را با برد پشت سر گذاشته است.

در نیمه نخست این دیدار ابتدا الهام انصاری برای آویسا گلزنی کرد اما طولی نکشید که حریف گل تساوی را به ثمر رساند در ادامه بازیکنان شهرداری بم توپ و میدان را به دست گرفته و دومین گل خود را به ثمر رساندند.

در نیمه دوم شهرداری بم بازی را توفانی آغاز کرد و موقعیت های بسیاری روی دروازه آویسا خلق کرد که در نهایت با زدن چهار گل دیگر پیروز این بازی شد.

تیم آویسا با این باخت چهار امتیازی باقی ماند و در مکان دوازدهم رده‌بندی قرار گرفت. همچنین شهرداری بم ۴۲ امتیازی شد و در صدر جدول ایستاد.

تنها نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان که اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند تاکنون نتایج ضعیفی کسب کرده و زنگ خطر سقوط به لیگ پایین‌تر برای این تیم به صدا درآمده است.

حضور بانوان علاقه مند به فوتبال در ورزشگاه تختی اهواز از حواشی این دیدار بود. همچنین چندین تماشاگر که به همراه تیم شهرداری بم به اهواز آمده بودند، تیم خود را تشویق کردند.

کادر فنی ۲ تیم به تصمیمات داور بازی اعتراض داشتند که به آنها تذکر داده شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار