تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۹۵۹۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دامن‌زدن برخی نامزدهای انتخابات به قومیت‌گرایی ندایی شیطانی است
  امام جمعه موقت دزفول گفت: دامن‌زدن به قومیت‌گرایی از سوی برخی نامزدها ندایی شیطانی است و مردم باید نسبت به این موضوع هشیار باشند.

 حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر با تاکید بر لزوم مبارزه نمایندگان مجلس با فساد افزود: برخی افراد علاوه بر دست درازی به بیت المال، ناامیدی و یاس را در جامعه تزریق می‌کنند.

امام جمعه دزفول سردار سلیمانی را موهبتی بی‌بدیل برای ملت ایران دانست و گفت: حاج قاسم در زمان حیات خود نقش مهمی در منطقه ایفا کرد و شهادت او نیز تاثیر قابل توجهی در منطقه داشت.

وی افزود: سردار سلیمانی موفق شد در طول چند سال از میان کشورهای مختلف بیش از ۵۰۰ هزار جوان را آموزش دهد که همین افراد عرصه را بر دشمنان تنگ می‌کنند.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در پاسخ به ترور شهید سلیمانی بیان‌کرد: موشک‌های نقطه‌زن سپاه ابهت آمریکا را شکستند و جهان را متحیر کردند.

وی افزود: دشمن تلاش داشت با ایجاد توطئه و اغتشاش در کشور ناامنی ایجاد کند ولی شهادت سردار سلیمانی و یارانش این توطئه را خنثی و همه مردم را متحد و یکدل کرد.

امام جمعه موقت دزفول بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام می‌کند، گفت: توجه به حفظ انگیزه‌های ایمانی مردم، اتحاد اقوام مختلف، بکارگیری جوانان با انگیزه و علم برای کشور اقتدارآفرین هستند.

وی با اشاره به تحریم فرمانده سپاه خوزستان از فرزندان دزفول توسط آمریکا افزود: سردار حسن شاهوارپور با ارائه خدمات ارزشمند به جامعه، دشمن را در رسیدن به اهدافش مایوس کرده است لذا با تمام وجود از او پشتیبانی می‌کنیم.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه پیکرهای مطهر ۱۷۰ شهید والامقام بزودی از مرز خرمشهر وارد کشور می‌شوند، اظهارداشت: جامعه بار دیگر از این گنج بی‌نظیر بهره‌مند می‌شود.

خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به خدمات ارزنده انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول بیان کرد: مرکز خیریه امام حسن مجتبی(ع) دزفول تمام خدمات درمانی را به صورت رایگان به بیش از پنج هزار نفر بیمار سرطانی از دزفول و سایر نقاط استان و حتی استان‌های دیگر ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه بیش از پنج هزار بیمار سرطانی در مرکز خیریه امام حسن مجتبی(ع) خدمات درمانی دریافت می‌کنند، افزود: عملیات ساخت بیمارستان سرطانی دزفول نیز آغاز شده و یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال آن توسط مردم تامین شده است.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به تردد زیاد وسایل نقلیه از پل مقاومت(سوم) و وقوع حوادث رانندگی در این محل گفت: نصب چراغ راهنمایی باعث کاهش تصادفات در میدان رودبند می‌شود.

دیگر امام جمعه موقت دزفول نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به شهادت سردار سلیمانی توسط آمریکا گفت: سردار سلیمانی یک تفکر، بینش و چراغ راه بود.

حجت الاسلام حسین عبدالهی با بیان اینکه سردار سلیمانی به اتحاد جبهه اسلام کمک کرد، افزود: این سردار شهید نقطه ضعف دشمن را شناسایی کرد و تا آخرین نفس مقابل دشمن ایستاد.

سوگواری ایام فاطمیه از دیگر بخش‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول بود.

امام جمعه موقت گتوند:

دشمن ضعف اقتصادی جامعه اسلامی را هدف قرار داده است

  امام جمعه موقت گتوند با اشاره به ضعف‌های اقتصادی کشور گفت: دشمنان ایران برای ضربه زدن به جامعه اسلامی از ضعف‌های اقتصادی استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام حجت الله صالحی در خطبه‌های نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با تاکید بر لزوم تقویت اقتصاد کشور افزود: چون جامعه ما در زمینه اقتصادی ضعف دارد، دشمن برای آسیب زدن به جامعه اسلامی زمینه اقتصادی را مورد هدف قرار داده است.

وی با اشاره به ناتوانی دشمن برای ضربه نظامی به ایران ادامه داد: در زمینه اقتدار اقتصادی درست حرکت نکرده‌ایم و مسوولان، رهنمودهای رهبری را در سال‌های اخیر مدنظر قرار نداده‌اند.

امام جمعه موقت گتوند اقتدار اقتصادی را برای مقابله با تحریم‌های دشمن ضروری دانست و گفت: نمایندگانی باید در انتخابات پیش‌رو انتخاب شوند که بدنبال تقویت اقتدار اقتصادی جامعه باشند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص خیانت‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران بیان کرد: نباید فریب ظاهرسازی‌های غربی‌ها را بخوریم و مسوولان باید بدانند با چه کسانی مذاکره می‌کنند.

حجت الاسلام صالحی افزود: دشمن از هر راهی برای ضربه زدن  به اسلام و جامعه اسلامی استفاده می‌کند و به هیچ قانونی پایبند نیست.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار