تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۹۵۹۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب انسجام مردم در کشور شد
 مدیرکل حوزه هنری استان خوزستان گفت: با شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، کشور متحد و انسجام بیشتری گرفت.

 سید شهاب الدین طباطبایی عصر چهارشنبه در همایش بزرگ «چلچراغ مقاومت» اظهار کرد: آن کسی که با تمام وجود خود عشق را معنا کرد و با همه وجود زندگی کرد، حاج قاسم سلیمانی یکی از دانش آموختگان مکتب امام خمینی (ره) و یکی از سربازان رهبر معظم انقلاب بود؛ این راه راهی است که رهروانی این گونه تربیت کرد، رهروانی که حیات شأن محل تربیت انسان‌ها است و شهادت شأن نیز آموزشگاه و دانشگاه تربیت مفاخر جامعه است.

وی افزود: هیچ کسی در ذهن خود هم تصور نمی‌کرد که شهادت حاج قاسم سلیمانی آنقدر بتواند کشور و ملت ما را جلو ببرد.

مدیرکل حوزه هنری استان خوزستان تصریح کرد: آنقدر که وحدت، همدلی، انسجام، ولایت مداری و عشق به انقلاب و آرمان‌های امام، شهدا و رهبری با شهادت این سردار شهید در دل‌های مردم جلوه کرد و این سیل خروشان مردمی را به خیابان‌ها کشید که با هیچ ابزار دیگری قابل ارزیابی نبود.

طباطبایی بیان کرد: دشمنانی که خائنانه و ناجوانمردانه ترور را رقم زدند، پشیمان از این اتفاق هستند؛ می‌دانید تابوت آمریکایی‌های را که در این ایام به آمریکا می‌برند، سربازان آمریکایی را که برق گرفته‌شان تصادف کردند؛ این‌ها همان تیر غیب خورده و هلاک شده‌هایی هستند که از خجالت رویشان نمی‌شود بگویند اینجا به هلاکت رسیدند.

وی گفت: امروز اختیار رسانه‌ها دست ابر قدرت‌ها نیست؛ فضای مجازی اگرچه که به دست آنها ساخته شده تا ابزاری بر علیه ملت‌های مظلوم باشد اما سربازان جبهه مجازی انقلاب الهی ما این اخبارها را سریع‌تر از آن رسانه‌ها منتشر می‌کنند.

مدیرکل حوزه هنری استان خوزستان افزود: خبرنگاران بیدار و هوشیار نمی‌توانند بر اتفاق‌های دنیا سرپوش بگذارند.

وی گفت: خون شهید سلیمانی باعث شد هر کسی، هر توهمی از شکست خوردن انقلاب در ذهن خود داشت، بر باد رفت.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار