تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۱۹۵۹۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل نوسازی مدارس استان عنوان کرد:
بهره‌برداری از ۱۳۰۰ کلاس درس در خوزستان تا پایان سال
 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: تا پایان سال بیش از هزار و ۳۰۰ کلاس درس در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

علی قربانی در جلسه کارگروه ارتقابخشی به شاخص‌های آموزش و پرورش خوزستان که امروز (۲ بهمن) در مجموعه فرهنگی فجر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در استان خوزستان بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ فضای آموزشی وجود دارد و بیش از یک میلیون و ۱۰۰ دانش آموز در آن‌ها تحصیل می‌کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه استان در جلب مشارکت خیرین رتبه اول را دارد، افزود: اقدامات ارزشمندی در استان خوزستان صورت گرفته است و سال گذشته کلاس‌های کانکسی برچیده شدند و قرار است به مناطق عشایری ارسال شوند. تا پایان سال نیز بیش از هزار و ۳۰۰ کلاس درس به بهره‌برداری می‌رسد. اما با وجود همه تلاش‌ها، همچنان مشکلات استان بزرگ و پیچیده هستند.

به گزارش ایسنا، قربانی ادامه داد: مسائلی مانند توزیع نامناسب مدارس در شهرها و حومه، حاشیه‌نشینی در شهرهای بزرگ به ویژه در اهواز، نبود مراکز مناسب برای دانش‌آموزان استثنایی، تامین نبودن فضای مناسب برای دانش‌آموزان عشایری، نیاز به تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و استهلاک بالای تجهیزات با توجه به شرایط آب و هوایی استان و مسائل فرهنگی، از مشکلات آموزشی استان خوزستان هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در پایان گفت: کمک اصلی برای اجرای طرح ارتقابخشی شاخص‌های آموزش و پرورش خوزستان را روسای آموزش و پرورش مناطق خواهند کرد. امیدوارم این طرح که برای اولین بار در سطح کشور  اجرا می‌شود را به سرانجام برسانیم.

 در این جلسه تفاهم‌نامه توسعه فضای آموزشی میان اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و دانشگاه شهید باهنر کرمان منعقد شد.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار