تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۹۵۸۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناسایی و تخریب ۸ سازه غیرمجاز در بستر رودخانه کارون
رئیس اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان از شناسایی و تخریب 8 آلاچیق رستورانی و سازه غیرمجاز در بستر رودخانه کارون خبر داد.
شناسایی و تخریب ۸ سازه غیرمجاز در بستر رودخانه کارون

 علی غلامعلی‌نژاد، رئیس اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تخریب سازه‌های غیرمجاز در حریم رودخانه کارون اظهار کرد: با همکاری پرسنل امور آب مرکز، علی‌رغم تمامی تنش‌ها و درگیری‌ها، تعداد ۸ آلاچیق رستورانی و سازه غیرمجاز واقع در اهواز تخریب شدند.

وی افزود: این سازه‌ها که بدون اخذ هیچ‌گونه مجوزی در بستر رودخانه کارون مشغول فعالیت بودند، تخریب و مورد قلع و قمع قرار گرفتند.

رئیس اداره حریم بانی سازمان آب و برق گفت: هرگونه دخل و تصرف در حریم رودخانه‌ها جرم بوده و طبق احکام اسلام به عنوان منابع ملی و بیت المال محسوب می‌شوند. ما نیز به عنوان نماینده قانون، وظیفه اجرا قوانین را برعهده داریم که در صورت مشاهده و یا اطلاع از ساخت و ساز در بستر کارون و یا هر رودخانه دیگر در خوزستان پس از طی روند قضائی آن اقدام به تخریب سازه غیر قانونی می‌کنیم.

در حالی این مسؤول سازمان آب و برق صحبت از تخریب‌ سازه‌های غیرمجاز در حریم رودخانه های خوزستان کرده که پیشتر استاندار خوزستان ضمن مخالفت با تخریب سازه‌های ایجاد شده در رودخانه‌ها گفته بود: موافق تخریب رستوران‌های حاشیه کارون نیستیم که سرمایه ملی از بین برود، ضمن اینکه عموم از آنها استفاده می کنند و در مواقع لازم بسته می شوند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار