تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۹۵۸۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بختیاری زاده: عملکرد سه نماینده استان درفصل نقل و انتقالات لیگ برتر رضایت‌بخش نبود
  پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: عملکرد سه نماینده استان در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کشور، رضایت‌بخش نبود و این موضوع نارضایتی فوتبال دوستان خوزستانی را به همراه داشته است.  

سیاوش بختیاری زاده  در خصوص عملکرد نمایندگان خوزستان در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر اظهار داشت: تیم های ما در نیم فصل اول رقابت ها با توجه به حواشی بسیار زیاد تیم های نفتی و ضعف امکانات مالی، عملکرد نسبتا خوبی داشتند و این موضوع توقع فوتبال‌دوستان خوزستانی را بالاتر برده است.

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان گفت: اینکه نفت آبادان در نیم فصل اول خود را به عنوان یک مدعی مطرح کرد و نفت مسجدسلیمان مسابقات نیم فصل را بدون باخت سپری کرد همه ما را امیدوار کرد همچنین وقتی باشگاه فولاد به جذب آذری به عنوان یک فرد کاربلد در فوتبال کشور، اقدام می کند انتظارات علاقه مندان به فوتبال را در استان بالا می برد.

وی با بیان اینکه در تمام مدت نیم فصل تنها نگاهمان به تیم های دیگر بود که خود را چگونه تقویت می کنند گفت: متاسفانه نفت آبادان که هیچ گونه تحرکی نداشت اگرچه رحیم زهیوی را به خدمت گرفت که امیدواریم در کنار آل کثیر قدرت خط حمله نفت بالا ببرد.

مربی سابق تیم استقلال اهواز گفت: تیم نفت مسجدسلیمان در تعطیلات زمستانی به جای پرداختن به جذب بازیکن بیشتر وقت خود را صرف آمدن یا نیامدن تارتار کرد و زمان لازم را از دست داد در حالی که می توانست تیم قوی تری نسبت به نیم فصل اول ببندد و همه خوزستانی ها را به حضور یک تیم قدرتمند در نیم فصل دوم امیدوار کند.

وی افزود: اگر امروز فوتبال دوستان خوزستانی از عملکرد تیم های استان در نقل و انتقالات ناراضی هستند به این دلیل است که هر سه نماینده استان سطح توقعات را بالاتر بردند. تیم فولاد خوزستان از نظر مدیریتی، سخت افزار، نرم افزار و امکانات جزو تیم های برتر کشور بوده و هیچگاه مشکل حاشیه ای نداشته است به همین دلیل انتظار داشتیم نفرات قوی تری برای نیم فصل دوم جذب کند هر چند از مسؤولان باشگاه بابت اضافه شدن نفراتی به تیم، تشکر می کنیم.

بختیاری زاده افزود: وقتی به بازیکنان خروجی و ورودی فولاد در نیم فصل نگاه می کنیم، می بینیم که کفه ترازوی بازیکنان خروجی سنگین تر از بازیکنان ورودی است در حالی که انتظارمان از باشگاه فولاد بیشتر از این بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم همه اتفاقات خوب برای تیم های خوزستانی در نیم فصل دوم رخ دهد هر چند کار بسیار سختی دارند زیرا دیگر تیم ها خود را تا دندان مسلح کرده اند و ما از این موضوع غافل بودیم.

در حال حاضر سه تیم نفت آبادان، فولاد و نفت مسجدسلیمان به ترتیب با کسب ۳۰، ۲۴ و ۲۳ امتیاز در مکان های چهارم، هفتم و هشتم رده بندی قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار