تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۹۵۶۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از ورزش خوزستان
  مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تیم پاراوزنه‌برداری بانوان خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور به مقام نخست دست یافت.

احسان حاجی نجف شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات قهرمانی پاراوزنه‌برداری بانوان کشور با عنوان بزرگداشت شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی با حضور بیش از ۸۰ وزنه بردار برگزار شد که در نهایت خوزستان با کسب ۶۴ امتیاز بالاتر از همه روی سکوی نخست قرار گرفت.

قهرمانی ورزشکار خوزستانی در مسابقات بیماران خاص

وی گفت: سومین دوره مسابقات بیماران ام‌اس فدراسیون ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا برگزار شد که دانیال پورمحتشم در رشته دارت با ثبت بهترین رکورد به مقام قهرمانی دست یافت.

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ورزشکاران بیماران خاص در طی چند سال گذشته بارها به مسابقات داخلی و خارجی اعزام شدند که نتایج بسیار خوبی کسب کردند. همچنین هیات ورزش بیماران خاص استان برای ۲ سال متوالی به عنوان برترین هیات کشور شناخته شد.

مسابقات فوتوالی خوزستان برگزار شد

وی افزود: رقابت های فوتوالی خوزستان اعزامی به مسابقات کشوری به میزبانی امیدیه برگزار شد که در نهایت تیم هیات امیدیه به مقام قهرمانی رسید همچنین تیم های نفت و جنوب امیدیه عنوان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

حاجی نجف بیان کرد: رشته فوتوالی در خوزستان علاقه مندان بسیاری داشته و برخی از ورزشکاران استان عضو تیم ملی هستند. مسابقات قهرمانی کشور در این رشته ۱۱ بهمن ماه به میزبانی اهواز برگزار شده و تیم استان شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

برگزاری رقابت های پرس سینه کشور به میزبانی اهواز

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این رقابت ها با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور به میزبانی اهواز در سالن شهدای وزنه برداری خوزستان برگزار می شود که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود گفت: ورزشکاران خوزستانی سرآمد این رشته در کشور هستند و شانس بسیاری برای قهرمانی در این پیکارها دارند.

امیدیه میزبان مسابقات کشتی آزاد نوجوانان باشگاه‌های خوزستان شد

حاجی نجف افزود: با توجه به درخواست اداره ورزش و جوانان و هیات کشتی امیدیه و موافقت هیات کشتی خوزستان، این مسابقات در روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه به میزبانی شهرستان امیدیه برگزار می شود. همچنین مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان استان به میزبانی اهواز انجام می شود و در نهایت نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

آغاز تمرینات تیم فولاد خوزستان پس از استراحت ۲ روزه

با اعلام باشگاه فولاد، سری جدید تمرینات تیم فولاد خوزستان از امروز شنبه ۲۸ دی ماه در اهواز آغاز می شود. فولادی ها خود را برای حضور در نیم فصل دوم رقابت ها آماده می کنند و در این راستا چهار بازیکن جدید به خدمت گرفتند.

سینا زامهران، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده و محمدزبیر نیک نفس چهار بازیکن ورودی به تیم فولاد هستند که در تمرینات تیم حضور دارند. تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب ۲۴ امتیاز در مکان هفتم رده بندی جای دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار