تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۱۹۵۵۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایجاد اشتغال برای جوانان مناطق کمتر برخوردار اهواز در دستور کار است
 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: یکی از مشکلات جوانان مناطق کمتر برخوردار اهواز از جمله ساکنان کوی مندلی ایجاد اشتغال است که در دستور کار نهادهای دولتی از جمله کمیته امداد امام خمینی قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد شامگاه پنجشنبه در بازدید از کوی مندلی اهواز بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب خواستار توجه به مناطق کمتر برخوردار شده‌اند تا فاصله طبقاتی ظالمانه در مناطق مختلف به صفر برسد.
وی افزود: مشکلات منطقه کوی مندلی پایش، احصا و برای آنها برنامه‌ریزی شده است یکی از مطالبات جوانان این منطقه ایجاد اشتغال است البته اشتغال تعاریف گوناگونی دارد که یکی از مصادیق آن مشاغل خرد و خانگی هستند.
حجت الاسلام و المسلمین یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی در کشور ورود خوبی به مسئله اشتغال داشته که امیدواریم در این منطقه نیز بتوانیم با همکاری کمیته امداد حرکت خوبی برای اشتغال جوانان ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: یکی دیگر از مطالبات ساکنان کوی مندلی رسیدگی به وضعیت آسفالت چند خیابان است که آن نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

کوی مندلی یکی از مناطق حاشیه ای کلانشهر اهواز است، بیش از ۴۰۰ هزار نفر از جمعیت این کلانشهر در مناطق حاشیه سکونت دارند و اهواز پس از مشهد دومین کلانشهر به لحاظ تعداد حاشیه نشینان است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار