تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۹۵۴۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم ملی ریکرو: آماده‌ترین کمانداران به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌شوند
 سرمربی تیم ملی ریکرو ایران گفت: آماده‌ترین ورزشکاران و آنها که در اردوها از رکورد خوبی برخوردار هستند به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام می‌شوند.

مجید میررحیمی بیان کرد:هیچ تضمینی برای اعزام کمانداران باتجربه تیم ملی به مسابقات آلمان (کسب سهمیه المپیک) وجود ندارد و تنها کسانی شانس اعزام به این رقابت‌ها را دارند که رکوردشان در اردوهای داخلی و تورنمنت‌های برون مرزی خوب و بدون افت باشد.

وی که در امیدیه محل برپایی اردوی تیم ملی ریکرو حضور دارد گفت: پیش از مسابقات آلمان، کمانداران کشورمان در بخش زنان و مردان به مسابقات کاپ آسیا در تایلند و تورنمنت شانگهای چین اعزام می شوند که از کمانداران باتجربه و جوان استفاده می کنیم.

وی افزود: در این ۲ تورنمنت رکورد کمانداران باتجربه و افراد جوان و تازه دعوت شده به تیم ملی را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا ارزیابی دقیقی از رکورد آنها داشته باشیم و آماده‌ترین ها را شناسایی کنیم.

میررحیمی، در ادامه به اردوی تیم ملی در شهرستان امیدیه اشاره کرد و گفت: سطح این اردو با توجه به شرایط آب و هوایی امیدیه، بسیار خوب بود و توانستیم تمرینات مفیدی انجام دهیم؛ اردوی دوم ما از اوایل بهمن در کیش برگزار می‌شود و با توجه به اینکه شرایط جوی خوزستان و کیش شباهت بسیاری به تایلند داشته این ۲ مکان را انتخاب کردیم تا با آمادگی بیشتر در رقابت‌های کاپ آسیا حاضر شویم.

وی جوانگرای را یکی از اهداف خود در تیم ملی ریکرو ایران دانست و افزود:ما در حال جوانگرایی هستیم و همیشه از بازیکنان نوجوان و جوان در کنار باتجربه‌ها استفاده می کنیم.از بین کمانداران جوان، آنها که بتوانند خود را ثابت کنند و رکوردهای خوبی داشته باشند در تیم ملی بزرگسالان استفاده می کنیم.

سرمربی تیم ملی ریکرو ایران گفت: ما در مسابقات جهانی هلند که تیر امسال برگزار شد، از بازیکنان جوانی استفاده کردیم که بالاترین رکورد را در بین دیگر اعضای تیم ملی داشتند. تلاش ما این است که آماده‌ترین ها به مسابقات بین‌المللی بروند و کاری به تجربه و پیشکسوتی

نداریم.

وی در خصوص شرایط زهرا نعمتی و حضور او در اردوهای تیم ملی بیان کرد: از آنجا که در اردوی کیش تمرینات ورزشکاران پاراالمپیک در کنار ما برگزار می شود خانم نعمتی در آنجا به جمع ما اضافه می شود.

میررحیمی، با بیان اینکه هر ۲ تیم آقایان و بانوان کشور شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را دارند گفت: با توجه به حریفان سرسختی که در بخش آقایان وجود دارد معتقدم تیم بانوان ما از شرایط بهتری برای کسب سهمیه المپیک برخوردار است.

اردوی تیم ملی ریکرو کشورمان از روز نهم دی با حضور ۱۳ ورزشکار و مربی در شهرستان امیدیه آغاز شده و همچنان در حال برگزاری است. کمانداران کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جهانی آلمان (کسب سهمیه المپیک) که خرداد سال آینده برگزار می شود آماده می کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار