تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۹۵۴۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تلاش برای دفع آب‌های سطحی در بندر ماهشهر
شهردار بندر ماهشهر از تلاش شهرداری برای دفع تمامی آب‌های سطحی در این شهرستان خبر داد.

 مجاهد نظارات شهردار بندر ماهشهر گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته جهت پیشگیری از وقوع آبگرفتگی معابر، در ۲ سال گذشته بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ متر کانال‌های زیر زمینی در معابر مستعد این شهرستان احداث شد.

او افزود: عملیات احدث ۷۰۰ متر کانال زیر زمینی بلوار جانبازان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به اتمام رسید و با بهره برداری از این کانال مشکل آبگرفتگی خیابان اصلی و کوچه‌های منتهی به این بلوار برطرف می شود.

نظارت بیان داشت: در سال‌های گذشته منطقه فاز ۵ نیز با بحران آبگرفتگی مواجه بود که برای حل این مشکل در نیمه اول سال یکهزار متر لوله گذاری و کانال کشی دیگر نیز در این منطقه آغاز شده است که با پایان آن، بخش عظیمی از آبگرفتگی فاز ۵ مرتفع خواهد شد.

شهردار بندر ماهشهر تصریح کرد: تا پیش از پایان سال عملیات احداث بیش از ۳ هزار متر کانال‌های زیر زمین و لوله گذاری فاز‌های ۶، ۷ و ۲ آغاز خواهد شد که بخش اعظمی از آبگرفتگی‌های بندر ماهشهر را مرتفع می‌گردد.

عملیات احداث ۷۰۰ متر کانال دفع آب‌های سطحی و لوله گذاری در شهرک آیت الله طالقانی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در روز‌های آینده آغاز می‌شود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار