تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۹۵۴۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکل مالی مانع جذب بازیکن از سوی تیم فوتبال نفت آبادان شد
 مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم در نقل و انتقالات زمستانی بازیکن جدیدی در راستای تقویت تیم جذب کنیم.

علی عیسی‌زاده اظهار داشت: به دلیل مشکل مالی نتوانستیم هیچ بازیکنی را در نقل و انتقالات زمستانی جذب کنیم و بدون اینکه تیم را در خطوط سه‌گانه تقویت کنیم در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر حضور خواهیم داشت.

وی افزود:در نیم فصل اول نتایج فراتر از انتظار کسب کردیم و جز مدعیان بودیم و برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم نیاز به جذب بازیکن داشتیم ولی با دست خالی نتوانستیم هیچ بازیکنی جذب کنیم.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص جذب بازیکن خارجی برای تقویت تیم اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت ارز نتواستیم تیم بازیکن خارجی جذب کنیم و متاسفانه در نیم فصل دوم نیز توانایی قرارداد بستن با بازیکنان خارجی را نداریم.

عیسی زاده با تکذیب خبر کمک ۱۰۰میلیارد ریالی وزارت نفت به باشگاه صنعت نفت آبادان گفت:از ابتدای فصل تاکنون وزارت نفت هیچگونه کمک مالی به تیم صنعت نفت نکرده است.

وی جدایی بازیکنان تیم صنعت نفت در نیم فصل دوم از این تیم را تکذیب کرد و افزود:با توجه به درخواست سرمربی تیم عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم و سایر بازیکنان را تا پایان فصل در اختیار داریمو هیچ بازیکنی از تیم جدا نخواهد شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر با ۲۹ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار