تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۹۵۳۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امروز؛ توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پزشکان متخصص
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ویژه پزشکان متخصص دانشگاه‌های علوم پزشکی از امروز، سه‌شنبه ۲۴ دی شروع می‌شود.
  حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور  از شروع توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ویژه پزشکان متخصص خبر داد و گفت: کارت شرکت در آزمون پزشکان متخصص وزارت بهداشت برای کلیه داوطلبان از امروز، سه شنبه ۲۴ دی ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است.
 
او ادامه داد: همه داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ ۲۴ دی به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.
 
توکلی گفت: در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ویژه پزشکان متخصص دانشگاه‌های علوم پزشکی سال ۱۳۹۸ تعداد ۲۳۳ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۴۳ نفر زن و ۹۰ نفر مرد هستند

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور افزود: این آزمون بر اساس برنامه زمانی مشخص شده در صبح روز جمعه ۲۷ دی ۹۸ در ۲۲ مرکز استان به شرح جداول مندرج در اطلاعیه‌ای که روز یکشنبه ۲۲ دی ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر شده است برگزار می‌‌شود.
 
توکلی در ادامه گفت: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی و یا اصل شناسانامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه بیان کرد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و در ورودی حوزه‌های امتحانی ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح بسته خواهد شد؛ داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن در‌های حوزه امتحانی در محل حاضر باشند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار