تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۱۹۵۳۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان برابر حریفش مغلوب شد
تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر حریف خود مغلوب شد.
  تیم‌های استقلال خوزستان و مس رفسنجان در نوزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور عصر دوشنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود مس به پایان رسید.

در نیمه نسخت این دیدار تیم استقلال خوزستان توپ و میدان را در اختیار داشت اما در امر گلزنی موفق نبود و ۲ تیم با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم تیم مس رفسنجان بازی را در دست گرفت تا اینکه در دقیقه ۷۰ بازی توسط محمد مهدی گل پیروزی بخش خود را به ثمر رساند.

تیم استقلال خوزستان در ادامه توپ و میدان را در اختیار داشت و چندین بار دروازه مس را تهدید کرد اما هیچ یک از موقعیت های این تیم تبدیل به گل نشد.

پیش از آغاز بازی یاد و خاطر سردار شهید قاسم سلیمانی و درگذشت جمعی از هموطنانمان در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی گرامی داشته شد.

آبی‌های خوزستان با این باخت ۱۹ امتیازی باقی مانده و در رده چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال قرار گرفتند؛ همچنین تیم مس رفسنجان نیز با ۳۹ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه داد.

تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل ۹۵-۹۴ لیگ برتر فوتبال پس از ۶ فصل حضور در لیگ برتر، نخستین فصل حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند.

بختیاری زاده: روی یک اشتباه بازی را واگذار کردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: حاکم مطلق میدان بودیم اما روی یک اشتباه گل خورده و بازی را واگذار کردیم.

سهراب بختیاری زاده پس از شکست تیمش مقابل مس رفسنجان بیان کرد:فوتبال چند بخش است که بخش اصلی آن گل زدن و برنده شدن است که ما هفته قبل توانستیم این کار را به خوبی انجام دهیم ولی متاسفانه در این بازی نتوانستیم از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: ما بازی را به طور کامل در اختیار داشتیم و تنها یک لحظه روی غفلت بازیکنانمان گل دریافت کردیم. معتقدم برای بردن تیم های قدرتمند حق ندارید حتی یک لحظه از بازی را از دست ندهید در غیر این صورت جریمه می شوید که امروز این اتفاق برای ما افتاد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: از بازیکنان تیمم راضی هستم، تلاش آنها فوق العاده بود ولی باید یاد بگیریم با آرامش و تمرکز بیشتر کار را دنبال کنیم و موقعیتی به حریف ندهیم. مسئولیت این باخت را برعهده می گیرم و سعی می‌کنیم بازی بعد جبران کنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تازه وارد تیمش بسیار خوب ظاهر شوند ادامه داد:ما تیم خوبی داریم ولی انتظار دارم نتایج خوب ما تداوم داشته باشد. متاسفانه بازیکنان ما در خواب برد بازی با بادران بودند در حالی که آن مسابقه دیگر تمام شده و باید به فکر بازی آینده باشیم.

بختیاری زاده گفت: تلاش می‌کنیم در طول هفته نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و روی نقاط قوت خود بیشتر کار کنیم. فکر می کنم داوری خوب بوده و تاثیری روی نتیجه بازی نداشت.

سرمربی تیم مس رفسنجان نیز گفت: بازی بسیار سنگین و سختی برای هر ۲ تیم بود. معتقدم استقلال خوزستان یکی از بهترین تیم هایی است که تاکنون من دیدم. تغییرات بسیار خوبی در این تیم صورت گرفته و من به آقای بختیارزاده تبریک می گویم.

محمدرضا ربیعی با بیان اینکه می دانستیم که بازی سختی مقابل استقلال خوزستان خواهیم داشت گفت:  تیم حریف هفته گذشته توانسته بود بادران را در تهران شکست دهد و از این بابت ریسک نکردیم و با قدرت ظاهر شدیم.

وی با بیان اینکه زمین ورزشگاه تختی اهواز شرایط نامساعدی داشت و هموار نبود ادامه داد:با اینکه تیم ما در مالکیت و چرخش توپ تاکنون بسیار خوب عمل کرده اما تیم استقلال امروز از ما بهتر بود.

وی گفت: روی ضد حملات برنامه ریزی کرده بودیم و اگر از موقعیت‌های خود استفاده می کردیم می‌توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم اما در کل از عملکرد تیمم راضی هستم.

ربیعی افزود: ما نسبت به تیم های دیگر یک روز کمتر استراحت کرده بودیم و فاصله ۲ دیدار ما تنها چهار روز بود. برای این بازی ابتدا از رفسنجان به تهران رفتیم و از آنجا به اهواز سفر کردیم لذا نتوانستیم آنطور که باید تمرین کنیم.

وی در خصوص قضاوت داور این بازی گفت: داور در چند صحنه برای هر ۲ تیم اشتباه سوت زد و فکر می کنم داوری بیشتر به ضرر تیم ما بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار