تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۹۵۳۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از ورزش خوزستان
 تیم فوتسال ملی حفاری پس از پایان رقابت های لیگ برتر کشور جواز حضور در مرحله پلی آف را کسب کرد.

 تیم فوتسال ملی حفاری پس از برگزاری ۲۶ هفته از رقابت های لیگ برتر در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفت و جواز صعود به مرحله پلی آف را دریافت کرد.

تیم ملی حفاری در این فصل با ۹ برد، چهار تساوی و ۱۳ شکست و کسب ۳۱ امتیاز، یکی از بدترین فصل های فوتسالی خود را در طی سال های گذشته سپری کرد که اعتراض هواداران این تیم را به همراه داشت.

عملکرد ضعیف حفاری در نیم فصل اول موجب شد تا مدیریت باشگاه تغیراتی در کادر فنی تیم ایجاد کند و در هفته هجدهم کیاوش علاسوند جایگزین یعقوب مراقی شد، اما این تغییر نه تنها باعث نتیجه گیری تیم نشد بلکه بازیکنان حفاری به مراتب عملکرد ضعیف تری از خود به نمایش گذاشتند که تعجب همگان را به همراه داشت.

تیم حفاری که فصل گذشته عنوان چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور را به خود اختصاص داده بود در این فصل بسیاری از بازیکنان باتجربه و ملی پوش خود را از دست داد و این موضوع یکی از عوامل افت این تیم خوزستانی در جدول رده بندی بود.

برنامه بازی های تیم ملی حفاری در مرحله پلی آف مشخص شد

با اعلام سازمان لیگ، پس از مشخص شدن هشت تیم صعود کننده به پلی آف، زمان بازی تیم ها در این مرحله مشخص شد.

تیم ملی حفاری روز ۲۶ دی ماه در اولین بازی دور رفت مرحله پلی آف در اهواز پذیرای تیم قدرتمند مس سونگون است همچنین بازی برگشت این ۲ تیم روز ۳۰ دی ماه در ورزقان برگزار و تکلیف تیم صعودکننده به دور بعد مشخص می شود.

نماینده خوزستان در رقابت های لیگ ۲ بار برابر مس سونگون صف آرایی کرد که در بازی رفت مغلوب و در بازی برگشت این تیم را شکست داد. 

مهاجم خارجی فولاد به دلیل مشکل پزشکی، جذب این تیم نشد 

با اعلام باشگاه فولاد کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه ای که در تمرینهای تیم فولاد خوزستان حاضر شد و قرار بود به این تیم بپیوندد به دلیل مشکلات پزشکی از لیست بازیکنان فولاد کنار رفت.

بدین ترتیب تیم فولاد خوزستان تاکنون آیاندا پاتوسی و سینا زامهران را برای نیم فصل دوم به خدمت گرفته و همچنان به دنبال جذب بازیکن خارجی دیگر است.

عملکرد تیم نفت مسجدسلیمان در فصل نقل و انتقالات

با اعلام باشگاه نفت، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نقل و انتقالات زمستانی تاکنون مهدی زبیدی، آرمان قاسمی، امید سینگ، محمدعلی صفا و محمدامین اسدی را به خدمت گرفته است.

همچنین محمد طیبی از جمع نفتی‌ها جدا شد و احتمال جدایی سوشا مکانی از این تیم وجود دارد. نفتی ها در نیم فصل اول فراتر از انتظار ظاهر شده و با کسب ۲۳ امتیاز در مکان هشتم رده بندی قرار گرفتند.

شاید خوش بین ترین هوادار نفت مسجدسلیمان تصور نمی کرد که جایگاه این تیم در پایان هفته ۱۶ رقابت ها، در مکان هشتم باشد اما تفکرات مهدی تارتار و تلاش بازیکنان این تیم موجب شد همه چیز برای نفتی ها به خوبی پیش برود.

سومین خروجی تیم فولاد در نیم فصل اول مشخص شد

در ادامه فصل نقل و انتقالات لیگ برتر میثم دورقی هافبک دفاعی فولادی ها که در ۱۶ بازی گذشته لیگ کمتر برای سرخپوشان به میدان رفت از این تیم جدا شد.

دورقی پیش از این سابقه بازی در تیم های استقلال اهواز و نفت مسجدسلیمان را در کارنامه دارد و به همراه استقلال خوزستان به مقام قهرمانی در لیگ برتر دست یافت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار