تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۹۵۲۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حماسه خوزستانی‌ها در تشییع سپهبد شهید سلیمانی عامل ناامیدی دشمنان
 دبیرکل حزب الله لبنان گفت: تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی در استان خوزستان موجب ناامیدی آل سعود و رژیم‌های خلیج فارس و اربابان آمریکایی و غربی آنها شد.

  دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان در بیروت افزود: تصاویر تشییع میلیونی شهید سلیمانی در ایران از اهواز تا مشهد تا تهران تا قم تا کرمان و نیز تظاهرات گسترده و بسیار بزرگ در دیگر شهر‌های ایران را شاهد بودیم.  

سیدحسن نصرالله افزود: پیش از طلوع آفتاب، خیابانهای تهران پر از جمعیت شده بود. یعنی مردم پس از نماز صبح به خیابانها آمدند و سرمای شدید هوا، به همراه خانواده هایشان تا غروب آفتاب و رسیدن پیکر شهدا به میدان آزادی، در خیابانها باقی بمانند. مردم گریه می کردند.

وی اظهار داشت: نه تنها این تشییع پیکرها بی سابقه بود، اجازه بدهید ملت ایران در طول تاریخ بی نظیر است. پیام تشییع پیکرها در همه شهرهای ایران به ویژه تهران بسیار بزرگ بود.

دبیرکل حزب الله لبنان بیان کرد: من زمانی که تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی را در استان خوزستان دیدم به آل سعود و رژیم های خلیج فارس و اربابان آمریکایی و غربی آنها که نا امید شده اند گفتم: امروز نیز این آیه بر جمهوری اسلامی ایران مصداق دارد: الیوم یئس الذین کفروا من دینکم./صداوسیما

:
:
:
آخرین اخبار