تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۹۵۲۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۷۰ عملیات برف‌روبی و ریزش‌برداری در جاده‌های خوزستان
  مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۱۷۰ عملیات برف‌روبی و ریزش‌برداری از آغاز طرح زمستانی راهداری(اول دی)تاکنون در جاده‌های خوزستان انجام شده است.

غلامعباس بهرامی‌نیا بیان کرد: عمده این عملیات‌ها در۲۲ روز گذشته در شمال و شمال شرق خوزستان و نواحی کوهستانی و برفگیر این استان در شهرستان‌های اندیکا ، دهدز ، لالی ، باغملک ، ایذه و دزفول انجام شده و اکنون در تمام جاده های این مناطق  تردد برقرار است.
وی گفت: در طرح زمستانی راهداری امسال، ۳۲ گروه با ظرفیت ۳۰۰ نیروی انسانی و حدود ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک تا ۲۰ فروردین در جاده های خوزستان مستقر بوده و آماده ارایه خدمات هستند.
بهرامی نیا افزود: علاوه بر این گروه‌های راهداری ، ماموران راهداری به صورت ۲۴ ساعته در ستاد و هم در شهرستان­ ها آماده پاسخگویی و انجام عملیات برای ایمن‌سازی جاده‌ها هستند.
وی گفت: به رانندگانی که قصد عبور از جاده‌های کوهستانی خوزستان را دارند توصیه می‌شود ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و توشه راه، پیش از حرکت نسبت به ایمن بودن خودرو خود اطمینان حاصل کرده و در طول مسیر نیز به توصیه راهداران مستقر در جاده ها عمل کنند.

 در ۲ روز گذشته بیشتر راه‌های کوهستانی و شمال شرق خوزستان شاهد ریزش برف این رحمت الهی بودند.

اداره کل هواشناسی خوزستان اعلام کرده بود: ریزش هوای سرد از روزیکشنبه تا روز سه‌شنبه هفته جاری سبب کاهش دما و یخ زدگی سطح زمین در برخی مناطق شمالی، شمال شرقی، شرقی و ارتفاعات خوزستان می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار