تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۹۵۱۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور گسترده مردم در تشییع شهدای مقاومت، اعلام انزجار از آمریکا بود
  نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهدای مقاومت، اعلام انزجار از آمریکای جنایت کار بود.

آیت‌الله سید علی شفیعی در درس خارج از فقه امروز ۲۱ دی‌ماه با تجلیل از شهدای مقاومت به ویژه شهید سلیمانی، اظهار کرد: این حادثه نه تنها ایران بلکه جهان را تحت تاثیر قرار داد که نظیر آن دیده نشده است و این حادثه سهمگین‌ترین حادثه بعد از رحلت امام عظیم الشان است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: مهم‌ترین نکته آن است که ما دست غیبی را در این حادثه دیدیم و آن حضور حماسی همه آحاد مردم و اقشار جامعه در این جریان بود. بدون آن که برای این حضور عظیم سازمان دهی و دعوتی در کار بوده باشد. این حضور همه جانبه و حماسی بدون تردید کار خدا بود و هیچ شکی در این نیست که خدا مردم را به صحنه آورد. وقتی کاری به این عظمت از سوی خداوند صورت گیرد، طبعا نتایج و آثاری دارد که در کوتاه و بلند مدت شاهد آن خواهیم بود.

آیت‌الله شفیعی گفت: حضور گسترده و فراگیر مردم در تشییع پیکر شهدا پیام دیگری هم داشت و آن انزجار و اعلام بیزاری از آمریکای جنایت کار و جبهه استکبار بود. امروز مقام معظم رهبری در صف مقدم و پیشاپیش حرکت امت اسلامی در مبارزه علیه استکبار و نظام سلطه با شجاعت و حماسه، حضور دارند و دعا برای ایشان وظیفه همگانی و عمومی است. خداوند بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش را با شهدای کربلا محشور گرداند و به آن‌ها اجر عظیم عنایت نماید.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار