تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۹۵۱۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تحریم صنعت فولاد تبلیغاتی است/ صادرات طبق برنامه در حال انجام است
احرامیان با اشاره به تحریم جدید علیه صنعت فولاد گفت: اضافه کردن اسم چند شرکت جدید تاثیری بر صنعت فولاد ندارد و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.
 بهادر احرامیان نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد اظهار کرد: اعلام تحریم‌های جدید از سوی آمریکا و اضافه کردن اسم چند شرکت جدید تاثیری بر صنعت فولاد ندارد و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد افزود: این تحریم‌ها در گذشته بر روی برخی شرکت‌های فولادی اعمال شده بود که تاثیری بر عملکرد آن‌ها نداشته و به نظر نمی‌رسد بر روی شرکت‌های جدید هم بتواند اثرگذار باشد.

وی گفت: در تحریم‌های گذشته که آمریکا اعمال کرد هیچ خللی بر میزان صادرات شرکت‌ها وارد نکرد و اکنون نیز مشکلی ایجاد نمی‌شود.

احرامیان تاکید کرد: تحریم‌هایی که در گذشته اعمال شد به گونه‌ای نبود که کارکرد شرکت‌ها را تحت تاثیر قرار دهد و قابل مدیریت بود ، در تحریم جدید هم قرار است همان تحریم‌ها تکرار شود.

نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: صادرات فولاد کشور طی ما‌های گذشته طبق برنامه و پیش بینی‌های صورت گرفته بود و از این لحاظ مشکلی نداشتیم.

احرامیان با بیان اینکه تحریم بر صادرات صنعت فولاد اثرگذار نبوده است تصریح کرد: تحریم نتوانسته محدودیتی ایجاد کند، تولیدکنندگان راه‌ها را پیدا کردند و صادرات در حال انجام است.

وی تاکید کرد: بیشتر مشکلات صنعت فولاد داخلی است و از ناحیه تحریم‌ها مشکلات زیادی برای این صنعت ایجاد نشده است.
مرجع / میزان
:
:
:
آخرین اخبار