تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۹۵۱۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۵۰۰ بسته حمایتی بین کودکان نیازمند آبادانی توزیع شد
 دبیر گروه توانمندسازی کودکان و معلولین آبادان گفت: ۵۰۰  بسته حمایتی شامل نوشت‌افزار و پوشاک زمستانی بین کودکان نیازمند و معلول آبادان توزیع شد.

سمیه ناصری اظهار داشت:هدایای حمایتی شامل پوشاک گرم و نوشت‌افزار است که در ادامه راه‌اندازی کمپین لبخند زمستانی به همت گروه تکما و همیاری جمعی از خیرین در حمایت از کودکان بی بضاعت، معلول و بازگردانده شده به چرخه تحصیل تامین شد.

وی ارزش اقلام توزیع شده را ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: عضویت بیش از یک هزار نفر از خیرین شهرستان آبادان در گروه تکما عضو هستند اما برای کمک به معلوین و کودکان نیازمند آبادان همچنان به همراهی و کمک بیشتر خیرین نیازمند هستیم.
ناصری گفت:خیرین می توانند از طریق حساب بانکی انجمن نابینایان و کم بینایان نور اروند به شماره حساب ۱۰۴۷۰۶۸۳۰۰ و یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۱۱۶۰۷۸ ما را در کمک به کودکان نیازمند این شهرستان یاری کنند.

گروه تکما با هدف توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه در ۲ بخش کودکان و معلولین تشکیل شده است. بخش معلولین گروه شامل انجمن نابینایان و کم بینایان نور اروند ، موسسه مهر معلولین ویانا اروند و انجمن های ناشنوایان آبادان است.

 گروه تکما ۲ هزار و ۵۸۶ خانواده تحت سرپرستی خود دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار