تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۹۵۰۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم با تشییع باشکوه سردار سلیمانی مسیر مقاومت را تایید کردند
  امام جمعه دزفول گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع سردار شهید سلیمانی دلیلی واضح بر انتخاب و تایید مسیر مقاومت بود.

 حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) افزود: محشری در آیین تشییع حاج قاسم برپا شد و در این مدت شاهد رستاخیز بزرگ ملت ایران بودیم.
وی با بیان اینکه بهترین مصلحت‌ها برای افرادی که عبادت‌های خالصانه انجام می‌دهند، رقم خواهد خورد، گفت: ۴۰ سال جهاد، ایثار و فداکاری در راه خدا، دستگیری خانواده و یتیمان شهدا و شکست داعش  در منطقه بهترین مصلحت را برای حاج قاسم رقم زد و باعث شد در دل مردم جای گیرد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی حاج قاسم را نمونه بارز و انسان کامل مکتب امام خمینی(ره) دانست و افزود: حاج قاسم یک سند زنده و گویا بر حقانیت انقلاب بود که نماد عزت، شرف و غیرت، قهرمان و اسطوره یک ملت بود.
امام جمعه دزفول با اشاره به انتصاب سردار قاآنی به فرماندهی نیروی قدس سپاه اظهارداشت: سردار قاآنی همه تجربیات، دلاوری‌ها و رشادت‌های حاج قاسم را دارد.
وی افزود: دشمن تصور می‌کرد با شهادت حاج قاسم پرچم مقاومت بر زمین می‌ماند ولی شهادت شیعه خون دیگر شیعیان را تکثیر می‌کند بطوریکه در تشییع میلیونی شهید سلیمانی نیز شاهد افرادی بودیم که می‌گفتند ما حاج قاسم هستیم.
حجت الاسلام قاضی دزفولی اظهارداشت: محاسبات دشمن اشتباه درآمد و به برکت خون حاج قاسم اجتماع‌های باشکوهی در شهرهای مختلف برپا و این شهید گرانقدر برای ملت ایران و سایر کشورها الگو شد.
وی سردار سلیمانی را سند گویا و خط قرمز انقلاب  خواند و افزود: حاج قاسم اهل هیچ جناح و حزب سیاسی نبود ولی به انقلاب و خط امام راحل پایبند بود.
امام جمعه دزفول گفت: ۴۰ سال دشمن قصد داشت حقانیت انقلاب را زیر سوال ببرد ولی حاج قاسم رستگاری و سعادت را در پیروی قلبی و عملی از ولایت دانست و همین معنویت باعث حضور میلیونی مردم در آیین تشییع شد.
وی با بیان اینکه تمام محورهای مقاومت باید در خون‌خواهی حاج قاسم سهیم باشند و ندای یالثارات القاسم طنین انداز شود، افزود: مقاومت تا اخراج همه نیروهای نظامی آمریکایی از منطقه ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: حاج قاسم همه نقشه‌ها و ترفندهای آمریکا و آل سعود خبیث را در منطقه خنثی کرد و خونش نشان داد انقلاب اسلامی زنده است و مسیر خود را طی می‌کند.
وی با اشاره به آغاز بسیج جهانی توسط حاج قاسم افزود: سردار سلیمانی، حزب اله لبنان را تقویت و انصاراله یمن و زینبیون پاکستان را راه اندازی و تقویت کرد و با اخلاص عملش در دل مردم کشورهای مختلف جای گرفت.
امام جمعه دزفول به دیدار مقام معظم رهبری با مردم قم اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف آحاد مردم در شرایط کنونی شناخت دشمن است، باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمن با جنگ روانی این حال و هوای انقلابی و ولایی را از بین ببرد چراکه دشمن قصد دارد با ابزار و شیوه‌های تبلیغاتی مختلف نظر مردم را عوض کند.
وی از مجلس و پارلمان عراق بابت تصویب اخراج آمریکایی‌ها و از مجلس ایران بابت تروریست اعلام کردن آمریکا تقدیر کرد و افزود: مردم با توجه به درپیش بودن انتخابات مجلس، وحدت و همدلی را سرلوحه خود قرار دهند و همه فریادها مقابل دشمن اصلی باشد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی در بخش دیگری از خطبه های امروز به حمله موشکی سپاه به یکی از مجهزترین پایگاه‌های آمریکا در عراق اشاره کرد و گفت: این حمله موشکی سیلی به صورت آمریکا بود که این سیلی تا خروج نهایی نیروهای نظامی از منطقه ادامه دارد.
وی در پایان این خطبه‌ها خواندن کتاب رمان نابینا را به علاقمندان توصیه کرد.

امام جمعه دزفول امروز با لباس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نماز جمعه حاضر شده بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار