تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۹۵۰۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عیسی آل کثیر غایب سرشناس تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان
 عیسی آل‌کثیر مهاجم گلزن تیم صنعت نفت آبادان پس از پیشنهاد از پرسپولیس تهران در تمرینات چهار روز اخیر این تیم شرکت نکرد.

 تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی پس از تعطیلات نیم فصل لیگ برتر از سر گرفته شد که عیسی آل‌کثیر مهاجم این تیم و بهترین گلزن لیگ برتر ایران از حضور در تمرینات سر باز زده است.

آل‌کثیر مهاجم صنعت نفت آبادان که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر توانست با زدن ۹ گل در صدر جدول بهترین گلزنان این رقابت‌ها قرار گیرد از تیم پرسپولیس تهران پیشنهاد دارد و این بازیکن برای دریافت رضایت نامه قید حضور در تمرینات زردپوشان آبادانی را زده است.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: آل کثیر از بازیکنان مطرح لیگ برتر و تیم صنعت نفت است که نیم فصل اول درخشانی را پشت سر گذاشت.

بهنام سراج افزود: آل‌کثیر در نیم فصل اول برای تیم صنعت نفت زحمات زیادی کشیده و امیدواریم بهترین تصمیم درخصوص این بازیکن گرفته شود، البته بهتر است عیسی در ادامه لیگ، صنعت نفت را همراهی کند تا با کسب عنوان آقای گلی در پایان فصل به فکر پیشنهادات بهتر باشد.

وی گفت: درخصوص این بازیکن دارگان اسکوچیچ بعنوان سرمربی تصمیم خواهد گرفت ولی انتظار می‌رفت آل کثیر با شروع تمرینات خود را به کادر فنی تیم معرفی کند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با ۲۹ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار